Uwadze konsumenta i pomiarowi efektywności przekazów reklamowych online poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Rafała Szafrańca, business & communication partnera OMD udział wzięli: Anna Charytoniuk, digital lead, Sanofi, Katarzyna Kabiesz, head of insights, CEE Teads, Maria Kuc-Jędrzejewska, senior media manager CE Kenvue, oraz Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL.
Wyjątkowe grono ekspertów z zakresu digital marketingu dyskutowało o tym, jak odpowiedzieć na wyzwania związane z deficytem uwagi i przebodźcowaniem odbiorców. Ich zdaniem, stosowany dotychczas w pomiarach efektywności kampanii online wskaźnik widoczności (viewability) nie jest już wystarczający. Nowe metodologie mierzenia efektywności reklam cyfrowych pozwalają bowiem skuteczniej zaplanować media i zoptymalizować cyfrowe przekazy reklamowe pod kątem atencji.
Zobacz również
Co zatem decyduje o poziomie uwagi konsumenta i jak ją skutecznie mierzyć? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znaleźć można w najnowszym odcinku panelu IAA POWER HOUR.
Zapraszamy do obejrzenia i poznania różnych opinii ekspertów na temat efektywności reklamy cyfrowej.
IAA POWER HOUR to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing