Shazam w kampanii telewizyjnej Mercedes-Benz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Shazam w kampanii telewizyjnej Mercedes-Benz

Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Po jej uruchomieniu w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany na specjalnie przygotowaną stronę internetową, gdzie będzie miał m.in. możliwość umówienia się na jazdę próbną.

- Kampania Mercedesa Klasy A to bez wątpienia kamień milowy na rynku reklamy telewizyjnej w Polsce – mówi Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager z MEC Interaction – Telewizja to najpotężniejsze zasięgowo medium, cały czas jednak brakowało jej interaktywności. Dzięki wykorzystaniu Shazam, po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z reklamą telewizyjną w czasie rzeczywistym. Dotychczasowy jednokierunkowy komunikat zmieniamy w dialog i wieloekranowe doświadczenie. Bardzo cieszymy się, że razem z marką Mercedes-Benz udało nam się wykorzystać tak nowatorskie i niestosowane dotąd w Polsce rozwiązanie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Globalnie z aplikacji Shazam korzysta ponad 225 milionów użytkowników, w Polsce jest to już 1,5 miliona. W kampanii Nowego Mercedesa Klasy A będzie to pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu.

W reklamach prasowych promujących Nowego Mercedesa Klasy A wykorzystano technologię Augmented Reality. Po uruchomieniu aplikacji Aurasma i skierowaniu smartfona na reklamę Mercedesa, na ekranie wyświetla się prezentacja video Nowej Klasy A linkująca do strony mobilnej.

Całość działań została zaplanowana i zrealizowana lokalnie przez MEC Interaction, interaktywny dział MEC.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij