Strona Nieidealna.pl to jeden z elementów kampanii promującej jogurty Bakoma Premium Gold. Za koncepcję, projekt i wykonanie strony odpowiada agencja marketingu internetowego Goldbach Interactive. Co wyróżnia Nieidealna.pl spośród innych witryn produktowych? Paweł Kwiatek, Key Client Consultant w Goldbach Interactive podkreśla, że wyróżnikeim są przemyślane działania content marketingowe, których efekty można śledzić na stronie.
– Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej nudnej strony produktowej, których w Internecie jest bardzo dużo. Właśnie dlatego, oprócz podstawowych informacji nt. jogurtów Premium Gold, Internautki znajdą na niej blog „Nieidealnej”, który w lekki i zabawny sposób porusza zagadnienia doskonale znane kobietom, o których lubią rozmawiać i czytać – mówi Paweł Kwiatek. Jakie to zagadnienia? – Na podstawie preferencji fanek Nieidealnej na Facebooku wiemy, że należą do nich: relacje (przyjaźń, związki), macierzyństwo, zagadnienia związane z czasem wolnym, którego tak bardzo współczesnym kobietom brakuje. Wszystko to przedstawiamy z punktu widzenia Nieidealnej, czyli – potencjalnie – każdej z kobiet – dodaje Paweł Kwiatek.
Zobacz również
Projektując serwis, zespół Goldbach Interactive postawił na jego nowoczesność i funkcjonalność – strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych. – Będzie ona przejrzysta zarówno dla osób, korzystających z tradycyjnych komputerów, jak i dla posiadaczek smartfonów i tabletów. Dzięki temu, internautki będą mogły odwiedzać blog „Nieidealnej” np. w drodze do pracy – dodaje Paweł Kwiatek.
To nie pierwszy etap współpracy Goldbach Interactive z Bakoma. Oprócz przygotowania projektu i realizacji strony Nieidealna.pl, agencja odpowiada również za promocję marki Premium Gold na Facebooku. Na fanpage’u do 24 października trwa konkurs, w którym można wygrać m.in. zegarki Fossil oraz prezenty od Bakoma (w tym jogurty Premium Gold), dostarczane osobiście przez specjalnego, „poszukującego Nieidealnej” kuriera.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury