Przegryź kabanosy Tarczyński Exclusive GO! w kinach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przegryź kabanosy Tarczyński Exclusive GO! w kinach

Firma Tarczyński z początkiem października rozpoczęła współpracę z sieciami kin Cinema City i Helios. We wszystkich barach kinowych obu sieci dostępne są teraz „Kabanosy Tarczyński Exclusive GO!” w dwóch wariantach smakowych.

Wprowadzenie produktu do barów kinowych jest wspierane za pomocą materiałów marketingowych i komunikacji na ekranach plazmowych. W październiku w całej sieci Cinema City oraz Helios realizowana jest również regularna kampania reklamowa marki Tarczyński. Współpraca obejmie także sponsoring tytularny sal kinowych w 7 głównych lokalizacjach oraz działania bezpośrednie podczas spotkań z cyklu pokazów Ladies Night/Kino Kobiet. Projekt koordynowany jest przez New Age Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W specjalnych blokach reklamowych przed samym filmem emitowane będą 30 sekundowe spoty promujące kabanosy Tarczyński, jako „doskonale wysuszone”, „idealnie kruche" lub „idealnie cienkie” i „z najlepszego mięsa”.

Współpraca ma na celu uświadomienie Polakom, że Kabanosy Tarczyński to doskonała przekąska, którą można zjeść wszędzie - także w kinie – mówi Piotr Mańdok, Trade Marketing Manager, Tarczyński S.A.

Promocja w kinach jest częścią szerokich działań marketingowych marki Tarczyński, na które składa się m.in. kampania w TV, Internecie oraz silne wsparcie trade marketingowe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij