„Klucz do Twoich pasji” to hasło, które towarzyszy wprowadzeniu nowego modelu. Agencja MAB współpracuje od 5 lat z BMW Group Poland jako partner strategiczno-kreatywny marki BMW.
Najnowszy BMW Serii 2 Active Tourerto model wszechstronny i funkcjonalny, sprosta każdemu wyzwaniu. Tradycyjnie modele z tego segmentu są adresowane głównie do rodzin z dziećmi. Funkcjonalność BMW Serii 2 Active Tourer sprawia, że ma on dużo szersze zastosowanie. Na zewnątrz kompaktowe, wewnątrz przestronne. Samochód doskonale sprawdza się w codziennym użytkowaniu, ale też w sytuacjach, gdy chcemy wyjechać za miasto z rowerami, by realizować swoje pasje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja MAB odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, w tym polskiej adaptacji TVC (30”), konwersji spotu 2D do technologii 3D do emisji w kinach, modułów prasowych, outdooru, spotów radiowych, kreację i produkcję materiałów do kampanii digitalowej oraz do kampanii dealerskiej.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing