Meta nie zatrzymuje się w rozwoju swoich aplikacji pod kątem wykorzystania sztucznej inteligencji. Firma zdążyła już, np. zaprezentować nowe narzędzie głosowe Voicebox, narzędzie do generowania muzyki MusicGen czy narzędzie wspomagające reklamodawców Sandbox AI.
Tym razem przyszedł czas na chatboty. Co prawda nie jest to żadna innowacja, ale Meta dba o to, by wyróżnić się na rynku i chce, by jej chatboty posiadały aż 30 osobowości. Dzięki temu użytkownicy będą mogli porozmawiać, np. z Abrahamem Lincolnem, ale także ze zwykłymi postaciami, które pomogą im w rozwiązaniu problemu lub znalezieniu odpowiedzi na konkretne pytania.
Zobacz również
O pomyśle firmy Meta poinformował The Financial Times. Zgodnie z przekazanymi informacjami, persony AI mają służyć użytkownikom nie tylko jako „wyszukiwarka”, ale także powinny dostarczać rozrywki. Chatboty mają działać podobnie jak ChatGPT. Nie jest również tajemnicą, że Meta będzie wykorzystywała zbierane podczas konwersacji dane w celu lepszego targetowania treści i reklam.
Pierwsze eksperymenty wykorzystania chatbotów na Instagramie już w czerwcu b.r. zauważył badacz aplikacji Alessandro Paluzzi. Zgodnie z poniższym screenem, widzimy opcję wyboru persony AI, z którą chcielibyśmy porozmawiać.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Meta nie zatrzymuje się w rozwoju swoich aplikacji pod kątem wykorzystania sztucznej inteligencji. Firma zdążyła już, np. zaprezentować nowe narzędzie głosowe Voicebox, narzędzie do generowania muzyki MusicGen czy narzędzie wspomagające reklamodawców Sandbox AI.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tym razem przyszedł czas na chatboty. Co prawda nie jest to żadna innowacja, ale Meta dba o to, by wyróżnić się na rynku i chce, by jej chatboty posiadały aż 30 osobowości. Dzięki temu użytkownicy będą mogli porozmawiać, np. z Abrahamem Lincolnem, ale także ze zwykłymi postaciami, które pomogą im w rozwiązaniu problemu lub znalezieniu odpowiedzi na konkretne pytania.
O pomyśle firmy Meta poinformował The Financial Times. Zgodnie z przekazanymi informacjami, persony AI mają służyć użytkownikom nie tylko jako „wyszukiwarka”, ale także powinny dostarczać rozrywki. Chatboty mają działać podobnie jak ChatGPT. Nie jest również tajemnicą, że Meta będzie wykorzystywała zbierane podczas konwersacji dane w celu lepszego targetowania treści i reklam.
Pierwsze eksperymenty wykorzystania chatbotów na Instagramie już w czerwcu b.r. zauważył badacz aplikacji Alessandro Paluzzi. Zgodnie z poniższym screenem, widzimy opcję wyboru persony AI, z którą chcielibyśmy porozmawiać.
fot. Twitter
Zgodnie z informacją podaną przez The Financial Times, Meta chce uruchomić nowe chatboty we wrześniu b.r.
PS Twitter chce pozwać firmę Meta za nową aplikację „Threads”
Za nami premiera aplikacji Threads. Wokół platformy od samego początku narosło wiele kontrowersji. Są one związane m.in. z tym, że aplikacja nie jest dostępna w Europie.
PS2 Meta testuje chatbot AI na Instagramie
Jednym z najnowszych pomysłów od Mety jest wprowadzenie czatu AI na Instagramie, o czym poinformował w swoich mediach społecznościowych Alessandro Paluzzi.