K2 Media z nagrodą zanox Agency Award 2014

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, została uhonorowana podczas ceremonii zanox Agency Award 2014 nagrodą w kategorii Best Agency Performance, w której liczą się fakty i twarde liczby.
O autorze
0 min czytania 2014-10-10

Wyróżnienie to podkreśla wysokie kompetencje zespołu performancowego K2 Media. Nagroda przyznawana jest na podstawie procentowego wzrost obrotu wygenerowanego przez agencję w okresie trwania konkursu. Każda agencja współpracująca z siecią zanox automatycznie bierze udział w konkursie. Wygrywa ta, która osiągnie najlepsze rezultaty.

To już trzecia edycja zanox Expert Day i zanox Agency Award w Polsce. Wydarzenie adresowane jest do ekspertów branży marketingu afiliacyjnego, z zakresu performance marketingu i e-commerce.

Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Telepizza.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing