Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”

Podlasie wie, jak mówić o bezpieczeństwie na drogach. Kampania „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”
„Broń bobrze bez kasku”, m.in. takie hasła pojawiają się na grafikach promujących najnowszą akcję. Województwo podlaskie prowadzi kampanię, która ma zwracać uwagę na bezpieczeństwo rowerzystów na drogach. Kreacja zbiera pochwały w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2023-08-10

Fot. Facebook

Władze Podlasia w akcjach promujących region często podkreślają jego walory turystyczne. Nie zapominają także o bezpieczeństwie przy uprawianiu turystyki. Województwo podlaskie kolejny raz udowadnia, że stosunkowo mało atrakcyjne (choć ważne) tematy można przedstawić w zwracający uwagę sposób. 

W kampanii „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem” przypomniano o tym, jak ważne jest dopilnowanie tego, by nie wybierać się na przejażdżki rowerowe bez odpowiedniego zabezpieczenia głowy. W akcji wykorzystano grafiki, które pomogła wygenerować sztuczna inteligencja. Możemy znaleźć na nich zwierzęta charakterystyczne dla Podlasia. Są to m.in. bobry, łosie, dziki, wilki czy żubry. Dodatkowo, na każdej z kreacji umieszczono odpowiadające zwierzętom zabawne hasła odnoszące się do tematu bezpieczeństwa. Hasła to, np. „Jedź łóśtrożnie” czy „Dziku, załóż kask!”. 

Fot. Facebook

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja White Bits.

Podlasie króluje w mediach społecznościowych

To nie pierwsza kampania, która spotkała się z tak pozytywnym odbiorem wśród internautów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W trakcie pandemii, w 2020 roku jedną z kampanii była akcja „Znasz? Poznaj”, która miała na celu ukazanie zmieniającej się rzeczywistości, w której ludzie często zapominają o tym, co tak naprawdę jest ważne, a znajduje się obok nas. Kreacje zawierały zestawienie dwóch grafik. Po jednej stronie mogliśmy zobaczyć krajobraz bliższy wielkim miastom, a po drugiej spokojny obraz Podlasia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fot. Facebook

Inna z kampanii miała przypomnieć zapracowanym osobom mieszkającym w dużych miastach o równowadze. Posłużono się w niej językiem korporacyjnym zestawionym z naturą województwa podlaskiego.

Fot. Facebook

Kolejną akcją, która zasługuje na wyróżnienie były viralowe ochy i achy, czyli kampania prezentująca największe atrakcje regionu za pomocą emocji. Różnego rodzaju emocje zostały ukryte w nazwach miejscowości.

Fot. Facebook

PS Podlaski Ekosystem Biznesowy – viralowa kampania Podlaskie Travel

W maju 2019 roku Podlaskie Travel ruszyło z nowym cyklem, zatytułowanym „Podlaski Ekosystem Biznesowy”. Przewrotna komunikacja w mediach społecznościowych budziła emocje i angażowała tysiące internautów.

PS2 Horoskop na 2020 rok według Podlaskie Travel

Organizacja Podlaskie Travel z okazji rozpoczynającego się 2020 roku zaprezentowała iście nietypowy horoskop na nadchodzące 12 miesięcy. Za jego pomocą zachęcała m.in. do odkrywania dobrodziejstw regionu Podlaskiego.