Fot. Facebook
Władze Podlasia w akcjach promujących region często podkreślają jego walory turystyczne. Nie zapominają także o bezpieczeństwie przy uprawianiu turystyki. Województwo podlaskie kolejny raz udowadnia, że stosunkowo mało atrakcyjne (choć ważne) tematy można przedstawić w zwracający uwagę sposób.
Zobacz również
W kampanii „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem” przypomniano o tym, jak ważne jest dopilnowanie tego, by nie wybierać się na przejażdżki rowerowe bez odpowiedniego zabezpieczenia głowy. W akcji wykorzystano grafiki, które pomogła wygenerować sztuczna inteligencja. Możemy znaleźć na nich zwierzęta charakterystyczne dla Podlasia. Są to m.in. bobry, łosie, dziki, wilki czy żubry. Dodatkowo, na każdej z kreacji umieszczono odpowiadające zwierzętom zabawne hasła odnoszące się do tematu bezpieczeństwa. Hasła to, np. „Jedź łóśtrożnie” czy „Dziku, załóż kask!”.
Fot. Facebook
Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja White Bits.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Podlasie króluje w mediach społecznościowych
To nie pierwsza kampania, która spotkała się z tak pozytywnym odbiorem wśród internautów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W trakcie pandemii, w 2020 roku jedną z kampanii była akcja „Znasz? Poznaj”, która miała na celu ukazanie zmieniającej się rzeczywistości, w której ludzie często zapominają o tym, co tak naprawdę jest ważne, a znajduje się obok nas. Kreacje zawierały zestawienie dwóch grafik. Po jednej stronie mogliśmy zobaczyć krajobraz bliższy wielkim miastom, a po drugiej spokojny obraz Podlasia.
Fot. Facebook
Inna z kampanii miała przypomnieć zapracowanym osobom mieszkającym w dużych miastach o równowadze. Posłużono się w niej językiem korporacyjnym zestawionym z naturą województwa podlaskiego.
Fot. Facebook
Kolejną akcją, która zasługuje na wyróżnienie były viralowe ochy i achy, czyli kampania prezentująca największe atrakcje regionu za pomocą emocji. Różnego rodzaju emocje zostały ukryte w nazwach miejscowości.
Fot. Facebook
PS Podlaski Ekosystem Biznesowy – viralowa kampania Podlaskie Travel
W maju 2019 roku Podlaskie Travel ruszyło z nowym cyklem, zatytułowanym „Podlaski Ekosystem Biznesowy”. Przewrotna komunikacja w mediach społecznościowych budziła emocje i angażowała tysiące internautów.
PS2 Horoskop na 2020 rok według Podlaskie Travel
Organizacja Podlaskie Travel z okazji rozpoczynającego się 2020 roku zaprezentowała iście nietypowy horoskop na nadchodzące 12 miesięcy. Za jego pomocą zachęcała m.in. do odkrywania dobrodziejstw regionu Podlaskiego.