Pheno dla Sukcesji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pheno dla Sukcesji

Fabryka Biznesu Sp. z o.o., inwestor Sukcesji - nowego obiektu handlowego w Łodzi, wybrała Agencję Reklamową Pheno do opracowania strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji wizualnej kompleksu.

Zespół Pheno Agency odpowiada za określenie tożsamości i doprecyzowanie wartości marki Sukcesja. Strategia posłuży do zdefiniowania charakteru działań kierowanych do biznesu, mieszkańców miasta oraz partnerów społecznych projektu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Opracowywany przez Agencję system identyfikacji wizualnej obejmie kreację logotypu Sukcesji oraz rozszerzonej księgi znaku, zawierającej rozbudowaną paletę zastosowań logo w formie akcydensów oraz innych materiałów promocyjnych.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij