We wtorek, 26 września br., firma Nike uruchomiła sklep internetowy, w którym rozpoczęła sprzedaż używanego obuwia. Dotychczas tego rodzaju rozwiązanie było stosowane jedynie w wybranych sklepach stacjonarnych.
Witrynę nazwano Nike Refurbished. Sklep jest częścią działań zaplanowanych w ramach trwającej inicjatywy ekologicznej Move to Zero. Na stronie znajduje się obuwie pochodzące ze zwrotów, wymian czy z delikatnymi uszkodzeniami. W ofercie pojawiają się nie tylko modele do codziennego użytku, ale także wyczynowe czy Jordany. Wszystkie mają odpowiednio obniżoną cenę. Nike chce w ten sposób dać butom drugie życie.
Zobacz również
– Celem Nike jest przyszłość o obiegu zamkniętym, zeroemisyjna i zeroodpadowa. Chociaż obuwie Nike Refurbished jest dostępne w wybranych sklepach Nike, testujemy także możliwość oferowania produktów Nike Refurbished online, aby przedłużyć żywotność autentycznych produktów Nike po atrakcyjnej cenie – podaje marka w oświadczeniu.
Obuwie, które trafia do Nike Refurbished posiada trzy oceny stanu wizualnego:
-
jak nowe – idealne lub prawie idealne, bez wad i śladów użytkowania,
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
delikatnie noszone – „świetny stan”, mogą pojawić się lekkie ślady użytkowania oraz drobne niedoskonałości,
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
lekko niedoskonałe – buty nie posiadają śladów zużycia, ale mogą mieć drobne plamy, wyblaknięcia lub inne wady estetyczne.
Jeśli eksperci Nike stwierdzą, że buty nadają się do odnowienia to są one czyszczone ręcznie i ponownie nadawana jest mu ocena pod względem stanu. Rabaty przyznawane są w zależności od stopnia zużycia obuwia. Zdarza się, że promocje sięgają 50 proc.
Nike zachęca, by regularnie sprawdzać dostępność obuwia, ponieważ sklep jest aktualizowany na bieżąco. Zarówno modele, jak i rozmiary to, z wiadomych względów, zazwyczaj pojedyncze dostępne sztuki.
PS Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię”
Zgodnie z zapowiedzią, Nike wkroczyło na platformę Fortnite. Marka stworzyła własną wyspę „Airphoria”. Użytkownicy mogą zdobyć specjalne produkty dla swoich awatarów, wziąć udział w grze, a nawet otrzymać darmowy plecak.
PS2 Piłkarze z różnych pokoleń spotykają się w nowej reklamie Nike
Ronaldinho kontra Mbappe? Początkujący Ronaldo przeciwko Ronaldo z 2022 roku? W kampanii „Footballverse” Nike przedstawiło wizję najlepszego składu wszech czasów. Na boisku spotkały się największe gwiazdy piłki nożnej z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.