TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Britney Spears specjalnie dla Polek w kampanii Gatta „Your secret, your beauty”

Britney Spears została twarzą najnowszej kampanii Gatta. Wizytą w Polsce i otwarciem nowego salonu Gatta gwiazda zainaugurowała ponad miesięczną kampanię wspierającą kolekcję The Intmate Britney Spears, dostępną w salonach Gatta w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-10-15

Oficjalna premiera kolekcji miała miejsce 24 września w Warszawie. Była ona połączona z otwarciem nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach. W imprezie wzięła udział autorka kolekcji – Britney Spears. Kampania będzie trwała ponad miesiąc i będzie bazowała na radio, outdoorze i mediach społecznościowych. To pierwsza taka kampania i pierwsza wizyta gwiazdy w naszym kraju.

„Organizacja wizyty Britney Spears była dla nas ogromnym wyzwaniem” – mówi Małgorzata Barton – odpowiedzialna za markę Gatta. „Przygotowania wizyty trwały kilka miesięcy, ale zainteresowanie klientów okazało się najlepszą nagrodą za włożony trud” – dodaje.

Britney Spears w eterze

Specjalnie dla Polek Britney Spears nagrała swój głos promujący bieliznę i zachęcający do odwiedzenia salonów Gatta. Unikalną muzykę do kampanii radiowej Gatta stworzył Bartosz Putkiewicz, a polskiego głosu użyczyła Barbara Kałużna. Kampania obejmuje najpopularniejsze rozgłośnie radiowe: Radio ZET, Radio RMF FM, Radio ESKA oraz Radio Złote Przeboje. W tych stacjach emitowane są 30 i 15 – sekundowe spoty.

Britney Spears na billboardach

Kampanię radiową wspiera outdoor z wizerunkiem Britney Spears w bieliźnie jej autorstwa. W Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku zdjęcie gwiazdy widoczne jest na dużych siatkach reklamowych. Z kolei na frontlightach można ją zobaczyć w 12 miastach Polski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania splata się z wprowadzeniem nowej strategii marki i promuje nowe hasło: „Gatta – your secret, your beauty”.

„Staraliśmy się udowodnić polskim klientkom, że ta kampania, tak samo jak wszystkie produkty Gatta jest stworzona specjalnie dla nich” – mówi Anna Gołębicka ekspert komunikacji, twórca nowej strategii marki. „Chcemy oferować naszym klientkom unikalne kolekcje i produkty dzięki którym będą wyglądały jeszcze piękniej i czuły się komfortowo” – dodaje Gołębicka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za zakup i planowanie mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja reklamowa trwać będzie do końca października.

The Intmate Britney Spears to pierwsza autorska kolekcja stworzona przez piosenkarkę i prawdziwą ikonę muzyki pop. Niezwykła linia, składa się z kilkudziesięciu modeli. Znajdują się w niej: staniki, gorsety, figi, szorty, ale także kimona czy halki oraz modele w stylu homewear.