Oficjalna premiera kolekcji miała miejsce 24 września w Warszawie. Była ona połączona z otwarciem nowego salonu Gatta w Złotych Tarasach. W imprezie wzięła udział autorka kolekcji – Britney Spears. Kampania będzie trwała ponad miesiąc i będzie bazowała na radio, outdoorze i mediach społecznościowych. To pierwsza taka kampania i pierwsza wizyta gwiazdy w naszym kraju.
„Organizacja wizyty Britney Spears była dla nas ogromnym wyzwaniem” – mówi Małgorzata Barton – odpowiedzialna za markę Gatta. „Przygotowania wizyty trwały kilka miesięcy, ale zainteresowanie klientów okazało się najlepszą nagrodą za włożony trud” – dodaje.
Zobacz również
Britney Spears w eterze
Specjalnie dla Polek Britney Spears nagrała swój głos promujący bieliznę i zachęcający do odwiedzenia salonów Gatta. Unikalną muzykę do kampanii radiowej Gatta stworzył Bartosz Putkiewicz, a polskiego głosu użyczyła Barbara Kałużna. Kampania obejmuje najpopularniejsze rozgłośnie radiowe: Radio ZET, Radio RMF FM, Radio ESKA oraz Radio Złote Przeboje. W tych stacjach emitowane są 30 i 15 – sekundowe spoty.
Britney Spears na billboardach
Kampanię radiową wspiera outdoor z wizerunkiem Britney Spears w bieliźnie jej autorstwa. W Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku zdjęcie gwiazdy widoczne jest na dużych siatkach reklamowych. Z kolei na frontlightach można ją zobaczyć w 12 miastach Polski.
Kampania splata się z wprowadzeniem nowej strategii marki i promuje nowe hasło: „Gatta – your secret, your beauty”.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
„Staraliśmy się udowodnić polskim klientkom, że ta kampania, tak samo jak wszystkie produkty Gatta jest stworzona specjalnie dla nich” – mówi Anna Gołębicka ekspert komunikacji, twórca nowej strategii marki. „Chcemy oferować naszym klientkom unikalne kolekcje i produkty dzięki którym będą wyglądały jeszcze piękniej i czuły się komfortowo” – dodaje Gołębicka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za zakup i planowanie mediów kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Akcja reklamowa trwać będzie do końca października.
The Intmate Britney Spears to pierwsza autorska kolekcja stworzona przez piosenkarkę i prawdziwą ikonę muzyki pop. Niezwykła linia, składa się z kilkudziesięciu modeli. Znajdują się w niej: staniki, gorsety, figi, szorty, ale także kimona czy halki oraz modele w stylu homewear.