fot. screen YouTube.com
Jak informowaliśmy na łamach naszego portalu, 7 listopada br. Krzysztof Stanowski poinformował o tym, że założył własny kanał w serwisie YouTube. Wcześniej dodał również, że sprzedał swoje udziały w Kanale Sportowym. Nowym udziałowcem został Maciej Wandzel, biznesman i były współwłaściciel Legii Warszawa.
Zobacz również
„Kanał Zero”, czyli nowy kanał założony przez Krzysztofa Stanowskiego, ruszy prawdopodobnie 1 lutego 2024 roku, ale na dzień 13 listopada br. ma już blisko 240 tysięcy subskrybentów. Dziennikarz podkreśla, że nie będzie to rozwój solowej kariery, a do projektu zaprosi wiele wyjątkowych osób.
fot. screen pokazujący statystyki Kanału Zero (socialblade.com)
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kanał Sportowy był legendą
Kanał Sportowy od czasów powstania wydawał się strzałem w dziesiątkę. Odbiorcy nie mieli wątpliwości, co do jakości powstałych materiałów, ponieważ twórcami kanału od początku byli znani dziennikarze – Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski. Dodatkowo, to co przyciągało kolejnych fanów to coraz nowsze formaty. KS zyskał ponad milion subskrypcji, miał duże zasięgi i nierzadko milionowe wyświetlenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednak od momentu kiedy Krzysztof Stanowski poinformował o tym, że opuszcza Kanał Sportowy, duża część subskrybentów odeszła razem z nim, co doskonale widać w statystykach.
fot. screen pokazujący statystyki Kanału Sportowego (socialblade.com)
Ilość subskrypcji regularnie spada, w szczególności po tym, jak Stanowski opublikował film, w którym wyjaśnił swoje powody opuszczenia spółki. Mówił w nim między innymi o niesprawiedliwym podziale finansowym czy o negatywnej atmosferze pracy. Wspomniany film został opublikowany po tym, jak w jednym z odcinków na Kanale Sportowym, zatytułowanym „HEJT PARK: Jesteśmy na Ty z Hotelu Arłamów”, pojawiły się nieprzychylne komentarze skierowane w Stanowskiego.
Powyższy film Krzysztofa Stanowskiego ma już blisko 2 miliony wyświetleń.
Jaka przyszłość może czekać Kanał Sportowy?
Krzysztof Stanowski był jednym z tych dziennikarzy na Kanale Sportowym, który dostarczał treści wykraczających poza tematykę sportową. Bardzo często to właśnie tego rodzaju filmy generowały największe wyświetlenia. Wydaje się, że pewna era dobiegła końca i Kanał Sportowy wróci wyłącznie do tematów sportowych i tych związanych z e-sportem.
PS Lipton zrywa współpracę z Kanałem Sportowym. Jest nowe oświadczenie
Marka znana z produkcji herbaty przekazała w niedzielę informację, że nie będzie już współpracowała z Kanałem Sportowym.
PS2 Kanał Sportowy zablokowany przez YouTube
Niewybredne żarty i odejście Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego zbiegły się w czasie z rezygnacją z udziału w projekcie kilku istotnych reklamodawców. Jakby tego było mało, to właśnie okazało się, że sam YouTube zablokował profil Kanału Sportowego.