Michał Holc (grany przez Piotra Polaka), czyli serialowy CEO Kropliczanki, stał się wzorem dla monumentu, który do 21 listopada br. można podziwiać w warszawskiej Fabryce Norblina. Twórcami pomysłu pomnika są Miłosz Jacyna oraz Wojciech Augustyniak – były i obecny Head of Social Engagement w Canal+ Polska. Realizacją zajął się dział kreacji Canal+.
Kiedy Canal+ przyszedł do mnie z tym pomysłem, pomyślałem – odlot! Kto nie chciałby mieć własnego pomnika, i to jeszcze za życia? Później zrobiło się gorzej, bo okazało się, że to pomnik symbolizujący szefa idiotę. Symbolizujący kwintesencję roli, jaką gram w „The Office PL” od trzech sezonów. CEO Kropliczanki to skuteczny, inteligentny, odważny, kreatywny, empatyczny, kulturalny, wspierający, przystojny, wytrwały, wizjonerski, spontaniczny biznesmen. Tzn. taki jest tylko w swoich oczach. W rzeczywistości jest antytezą wszystkiego, co wymieniłem – mówi Piotr Polak, grający rolę Michała „szefa idioty” Holca.
Zobacz również
Z kolei Kropliczanka, czyli firma, w której pracują bohaterowie polskiej wersji serialu „The Office PL”, wystartowała ze specjalną kampanią na LinkedIn, za którą odpowiada agencja Havas Play. Tegoroczna kampania ma na celu promocję nowych odcinków serialu i zaangażowanie biurowych pracowników w interakcję ze światem Kropliczanki. Punktem wyjścia dla całości komunikacji stał się konkurs „Alpaki Biznesu”, powołany do życia przez Michała Holca – serialowego CEO Kropliczanki. Formą aktywacji jest poszukiwanie przez Holca ludzi, którzy odpowiadają za pozytywną atmosferę w swoim miejscu pracy, a przy tym docenienie ich nagrodami, czyli personalizowanymi gratulacjami od niego.
Ponadto, podczas ceremonii odsłonięcia pomnika, blogerka i influencerka Zwierz popkulturalny przeprowadziła małą sondę dotyczącą najdziwniejszych zawodowych sytuacji, ekscentrycznych szefów i absurdalnych poleceń.
Wyświetl ten post na Instagramie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania komunikacyjne związane z premierą nowych odcinków trzeciego sezonu „The Office PL” potrwają do końca listopada.
PS Dystans i humor w promocji najnowszego sezonu serialu BELFER. „Zaczepki” CANAL+ i IKEA
Po raz pierwszy w ramach serialowej kampanii wykorzystano kontekstowo potencjał komunikacji pomiędzy CANAL+ a IKEA. Ideą wspólnych zaczepek – wyzwań było pokazanie z dystansem i humorem, że sprzęty czy akcesoria dostępne w IKEA mogą służyć też śledztwu Belfra, np. lampka biurowa może służyć do nauki, ale też do naświetlenia kryminalnej sprawy czy przesłuchań.
PS2 Canal+ promuje serial „The Office PL” tworząc na LinkedInie profil prezesa fikcyjnej firmy Kropliczanka
Zamiast klasycznej reklamy – trolling na platformie społecznościowej, na której spotykają się pracownicy różnych firm. Na taki rodzaj komunikacji postawił Canal+, który promował w ten sposób pierwszy sezon polskiego serialu w 2021 roku.