Portal MedPharmJobs.com z konwersją ponad 90%

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Portal MedPharmJobs.com z konwersją ponad 90%

“#1 for jobs in Healthcare” to konkretny cel dla MedPharmJobs.com, nowego portalu rekrutacyjnego w sektorze medyczno-farmaceutycznym o globalnym zasięgu, który budzi duże zainteresowanie nie tylko pracowników, ale również klinik, szpitali, korporacji farmaceutycznych i agencji rekrutacyjnych.

- Portal jest efektem wielomiesięcznej pracy MedPharm Group i specjalistów z agencji Autentika. Szereg szczegółowych analiz, wyznaczone cele, przyjęta strategia, harmonogram prac, a następnie produkcja – tak pokrótce wygląda krok po kroku realizacja tego typu zaawansowanych przedsięwzięć, które łączą konkretne założenia marketingowe z technologią mówi Michał Samojlik, Prezes Zarządu agencji interaktywnej Autentika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dostępny w 4 wersjach językowych serwis MedPharmJobs.com przeznaczony jest dla dwóch różnych kategorii użytkowników - pracowników i pracodawców szeroko rozumianego sektora opieki medycznej. Poza bardzo rozbudowanymi narzędziami obsługującymi proces rekrutacji na portalu publikowane są informacje z branży medyczno-farmaceutycznej – od najciekawszych wydarzeń ze świata, przez wywiady i porady (również jako MedPharmJobs TV), po dedykowane analizy i raporty. Dodatkową ciekawostką jest umożliwienie kandydatom zaprezentowania się w formie wideo CV.

- Bardzo duże zainteresowanie portalem, a tym samym ruch na serwisie przekłada się na konkretne mierzalne efekty tzw. konwersję (współczynnik pokazujący jaka część internautów, którzy odwiedzili daną stronę www dokonała pożądanej akcji np.: zarejestrowanie się, wypełnienie formularza lub dokonanie zakupu). Po blisko dwóch miesiącach funkcjonowania serwis MedPharmJobs.com osiągnął bardzo dobre wyniki na tle większości portali. Przeciętny wskaźnik konwersji przytaczany przykładowo przez specjalistów z Fireclick waha się na poziomie ok. 2,9%, a w przypadku naszej realizacji możemy mówić odpowiednio o 7% i 25% w zależności od zakładanego celu - wyjaśnia Michał Samojlik z agencji Autentika.

MedPharmJobs.com to:

  • wysoki wskaźnik rejestracji kandydatów - ponad 7% ogółu odwiedzających,
  • wysoka konwersja rejestracji kont pracodawców - ponad 25% ogółu odwiedzających

dodatkowo:

  • bardzo wysoka konwersja dla pakietu usług płatnych - ponad 90% z bezpłatnego pakietu dla pracodawców.

“#1 for jobs in Healthcare” to bardzo realny cel dla MedPharmJobs.com. Dane mówią same za siebie.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij