TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Portal MedPharmJobs.com z konwersją ponad 90%

“#1 for jobs in Healthcare” to konkretny cel dla MedPharmJobs.com, nowego portalu rekrutacyjnego w sektorze medyczno-farmaceutycznym o globalnym zasięgu, który budzi duże zainteresowanie nie tylko pracowników, ale również klinik, szpitali, korporacji farmaceutycznych i agencji rekrutacyjnych.
O autorze
1 min czytania 2012-09-20

– Portal jest efektem wielomiesięcznej pracy MedPharm Group i specjalistów z agencji Autentika. Szereg szczegółowych analiz, wyznaczone cele, przyjęta strategia, harmonogram prac, a następnie produkcja – tak pokrótce wygląda krok po kroku realizacja tego typu zaawansowanych przedsięwzięć, które łączą konkretne założenia marketingowe z technologią mówi Michał Samojlik, Prezes Zarządu agencji interaktywnej Autentika.

Dostępny w 4 wersjach językowych serwis MedPharmJobs.com przeznaczony jest dla dwóch różnych kategorii użytkowników – pracowników i pracodawców szeroko rozumianego sektora opieki medycznej. Poza bardzo rozbudowanymi narzędziami obsługującymi proces rekrutacji na portalu publikowane są informacje z branży medyczno-farmaceutycznej – od najciekawszych wydarzeń ze świata, przez wywiady i porady (również jako MedPharmJobs TV), po dedykowane analizy i raporty. Dodatkową ciekawostką jest umożliwienie kandydatom zaprezentowania się w formie wideo CV.

Bardzo duże zainteresowanie portalem, a tym samym ruch na serwisie przekłada się na konkretne mierzalne efekty tzw. konwersję (współczynnik pokazujący jaka część internautów, którzy odwiedzili daną stronę www dokonała pożądanej akcji np.: zarejestrowanie się, wypełnienie formularza lub dokonanie zakupu). Po blisko dwóch miesiącach funkcjonowania serwis MedPharmJobs.com osiągnął bardzo dobre wyniki na tle większości portali. Przeciętny wskaźnik konwersji przytaczany przykładowo przez specjalistów z Fireclick waha się na poziomie ok. 2,9%, a w przypadku naszej realizacji możemy mówić odpowiednio o 7% i 25% w zależności od zakładanego celu – wyjaśnia Michał Samojlik z agencji Autentika.

MedPharmJobs.com to:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • wysoki wskaźnik rejestracji kandydatów – ponad 7% ogółu odwiedzających,
  • wysoka konwersja rejestracji kont pracodawców – ponad 25% ogółu odwiedzających

dodatkowo:

  • bardzo wysoka konwersja dla pakietu usług płatnych – ponad 90% z bezpłatnego pakietu dla pracodawców.

“#1 for jobs in Healthcare” to bardzo realny cel dla MedPharmJobs.com. Dane mówią same za siebie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się