Portal MedPharmJobs.com z konwersją ponad 90%

“#1 for jobs in Healthcare” to konkretny cel dla MedPharmJobs.com, nowego portalu rekrutacyjnego w sektorze medyczno-farmaceutycznym o globalnym zasięgu, który budzi duże zainteresowanie nie tylko pracowników, ale również klinik, szpitali, korporacji farmaceutycznych i agencji rekrutacyjnych.
O autorze
1 min czytania 2012-09-20

– Portal jest efektem wielomiesięcznej pracy MedPharm Group i specjalistów z agencji Autentika. Szereg szczegółowych analiz, wyznaczone cele, przyjęta strategia, harmonogram prac, a następnie produkcja – tak pokrótce wygląda krok po kroku realizacja tego typu zaawansowanych przedsięwzięć, które łączą konkretne założenia marketingowe z technologią mówi Michał Samojlik, Prezes Zarządu agencji interaktywnej Autentika.

Dostępny w 4 wersjach językowych serwis MedPharmJobs.com przeznaczony jest dla dwóch różnych kategorii użytkowników – pracowników i pracodawców szeroko rozumianego sektora opieki medycznej. Poza bardzo rozbudowanymi narzędziami obsługującymi proces rekrutacji na portalu publikowane są informacje z branży medyczno-farmaceutycznej – od najciekawszych wydarzeń ze świata, przez wywiady i porady (również jako MedPharmJobs TV), po dedykowane analizy i raporty. Dodatkową ciekawostką jest umożliwienie kandydatom zaprezentowania się w formie wideo CV.

Bardzo duże zainteresowanie portalem, a tym samym ruch na serwisie przekłada się na konkretne mierzalne efekty tzw. konwersję (współczynnik pokazujący jaka część internautów, którzy odwiedzili daną stronę www dokonała pożądanej akcji np.: zarejestrowanie się, wypełnienie formularza lub dokonanie zakupu). Po blisko dwóch miesiącach funkcjonowania serwis MedPharmJobs.com osiągnął bardzo dobre wyniki na tle większości portali. Przeciętny wskaźnik konwersji przytaczany przykładowo przez specjalistów z Fireclick waha się na poziomie ok. 2,9%, a w przypadku naszej realizacji możemy mówić odpowiednio o 7% i 25% w zależności od zakładanego celu – wyjaśnia Michał Samojlik z agencji Autentika.

MedPharmJobs.com to:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • wysoki wskaźnik rejestracji kandydatów – ponad 7% ogółu odwiedzających,
  • wysoka konwersja rejestracji kont pracodawców – ponad 25% ogółu odwiedzających

dodatkowo:

  • bardzo wysoka konwersja dla pakietu usług płatnych – ponad 90% z bezpłatnego pakietu dla pracodawców.

“#1 for jobs in Healthcare” to bardzo realny cel dla MedPharmJobs.com. Dane mówią same za siebie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się