Jak zrobić muzeum?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak zrobić muzeum?

24 października rusza niestandardowa akcja promocji Muzeum Historii Żydów Polskich, którego otwarcie zapowiedziane jest na najbliższy wtorek, 28 października. Od jutra do 2 lutego będzie można oglądać wystawę czasową pokazującą proces tworzenia muzeum.

Wystawa stanowi fotograficzne „making off” jednego z największych przedsięwzięć muzealnych w ostatnich latach w Polsce -od pierwszych działań podjętych przez Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w 1993 r. aż po ostatnie etapy powstawania Muzeum Historii Żydów Polskich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Muzeum nie powstałoby, gdyby nie zaangażowanie setek ludzi. Jego otwarcie jest wspólnym świętem nas wszystkich. Przed wielkim startem spotkajmy się na chwilę wspomnień i refleksji, spójrzmy z dumą w przeszłość i nabierzmy sił, by dalej iść do przodu – zachęca do odwiedzenia wystawy „Jak zrobić Muzeum?” Dariusz Stola, Dyrektor Muzeum Historii Żydów Polskich.

Swój znaczący udział w proces tworzenia muzeum mieli przedstawiciele branży marketingowej, którzy przygotowali niezwykłą zawartość audiowizualną wystawy głównej „1000 lat wspólnej historii”:

  • ClosBrothers S.A. – projekt i realizacja zawartości audiowizualnej stanowisk interaktywnych i pasywnych
  • FDR Sp. z o.o. – projekt i realizacja zawartości audiowizualnej stanowisk pasywnych
  • Newborn Sp. z o.o. – projekt i realizacja mappingu i projekcji w przestrzeni Ulica
  • Sonica Studio – udźwiękowienie

Przed twórcami postawiono ambitne cele - zobrazowania w nowoczesny i jak najbardziej atrakcyjny dla zwiedzających sposób historii, kultury, religii i obyczajów polskiej społeczności żydowskiej na przestrzeni wieków.

- 30 miesięcy wytężonej pracy 15-osobowego zespołu, co tydzień 5 nowych koncepcji i scenariuszy multimedialnych aplikacji, opracowanie ponad 5000 materiałów zdjęciowych i wreszcie efekt finalny - 75 aplikacjii 30 animacji pasywnych dostępnych w 9 galeriach tematycznych poświęconych różnym okresom historycznym – tak mogę podsumować pracę ClosBrothers dla Muzeum Historii Żydów Polskich – mówi Rafał Mikulski, założyciel i członek zarządu ClosBrothers, który stał na czele zespołu realizującego projekt.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij