Jak zrobić muzeum?

24 października rusza niestandardowa akcja promocji Muzeum Historii Żydów Polskich, którego otwarcie zapowiedziane jest na najbliższy wtorek, 28 października. Od jutra do 2 lutego będzie można oglądać wystawę czasową pokazującą proces tworzenia muzeum.
O autorze
1 min czytania 2014-10-24

Wystawa stanowi fotograficzne „making off” jednego z największych przedsięwzięć muzealnych w ostatnich latach w Polsce -od pierwszych działań podjętych przez Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w 1993 r. aż po ostatnie etapy powstawania Muzeum Historii Żydów Polskich.

– Muzeum nie powstałoby, gdyby nie zaangażowanie setek ludzi. Jego otwarcie jest wspólnym świętem nas wszystkich. Przed wielkim startem spotkajmy się na chwilę wspomnień i refleksji, spójrzmy z dumą w przeszłość i nabierzmy sił, by dalej iść do przodu – zachęca do odwiedzenia wystawy „Jak zrobić Muzeum?” Dariusz Stola, Dyrektor Muzeum Historii Żydów Polskich.

Swój znaczący udział w proces tworzenia muzeum mieli przedstawiciele branży marketingowej, którzy przygotowali niezwykłą zawartość audiowizualną wystawy głównej „1000 lat wspólnej historii”:

  • ClosBrothers S.A. – projekt i realizacja zawartości audiowizualnej stanowisk interaktywnych i pasywnych
  • FDR Sp. z o.o. – projekt i realizacja zawartości audiowizualnej stanowisk pasywnych
  • Newborn Sp. z o.o. – projekt i realizacja mappingu i projekcji w przestrzeni Ulica
  • Sonica Studio – udźwiękowienie

Przed twórcami postawiono ambitne cele – zobrazowania w nowoczesny i jak najbardziej atrakcyjny dla zwiedzających sposób historii, kultury, religii i obyczajów polskiej społeczności żydowskiej na przestrzeni wieków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– 30 miesięcy wytężonej pracy 15-osobowego zespołu, co tydzień 5 nowych koncepcji i scenariuszy multimedialnych aplikacji, opracowanie ponad 5000 materiałów zdjęciowych i wreszcie efekt finalny – 75 aplikacjii 30 animacji pasywnych dostępnych w 9 galeriach tematycznych poświęconych różnym okresom historycznym – tak mogę podsumować pracę ClosBrothers dla Muzeum Historii Żydów Polskich – mówi Rafał Mikulski, założyciel i członek zarządu ClosBrothers, który stał na czele zespołu realizującego projekt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się