Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

K2 przygotowała aplikację „Pamięć Miasta” – przewodnik po miejscach pamięci Powstania Warszawskiego

Agencja K2, na zlecenie Grupy PZU i Muzeum Powstania Warszawskiego, przygotowała nową aplikację na smartfony - „Pamięć Miasta”.
O autorze
1 min czytania 2014-10-28

„Pamięć Miasta” to zbiór ponad 300 miejsc pamięci Powstania Warszawskiego, opisanych przy pomocy krótkich tekstów historycznych oraz zdjęć. Aplikacja została wzbogacona o 30 punktów z audiodeskrypcją, przeczytaną przez Sonię Bohosiewicz. Wszystkie miejsca zaznaczone są na mapie. Niektóre punkty dodatkowo zilustrowane zostały archiwalnymi zdjęciami z Fototeki Muzeum Powstania Warszawskiego, przedstawiającymi to samo miejsce w 1944 roku. „Pamięć Miasta” wykorzystuje technologię AIR i działa na większość smartfonów z systemem Android oraz iOs – 76 proc. dostępnych na naszym rynku.Aplikacja stanowi próbę ocalenia od zapomnienia pomników walczącej Warszawy i możliwość edukowania przy użyciu nowoczesnych narzędzi. Została przygotowana z myślą o turystach, ale również tych, którzy przy użyciu smartfona chcieliby dowiedzieć się, gdzie toczyły się walki i w jaki sposób zostały upamiętnione.

Chcieliśmy przede wszystkim oddać klimat tamtego czasu, odtworzyć atmosferę powstańczej Warszawy, pokazać nie tylko militarne dzieje 63 dni walk, ale także życie codzienne ludności cywilnej. Tylko w taki sposób możliwe jest dotarcie do głównej grupy docelowej, jaką jest młodzież. Ma im opowiedzieć historię Powstania we wszystkich aspektach i przekazać jego sens. –mówiArek Szulczyński, creativedirector z agencji interaktywnej K2, która przygotowała aplikację.

Aplikacja „Pamięć miasta” została opublikowana w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej, które można znaleźć w oficjalnych kanałach dystrybucji tj. Google Play oraz AppStore. Angielska wersja dostępna jest pod nazwą „WarsawUprisingRemembered”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj