Drzewa Życia – spójrz na swoje zdrowie z innej perspektywy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Drzewa Życia – spójrz na swoje zdrowie z innej perspektywy

Grupa LUX MED na przełomie września i października zorganizowała akcję informacyjno-edukacyjną Drzewa Życia. Idea związana była z drzewami, które są symbolem długowieczności, życia, ekologii. Wyrosła ona z przekonania, że należy o nie dbać tak samo jak o swoje zdrowie.

Łącząc te elementy LUX MED nazwał swoje pakiety medyczne nazwami drzew.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja spotkała się z zainteresowaniem mediów, informacja o akcji została opublikowana na ponad 50 portalach branżowych i konsumenckich. Film pokazujący świat z perspektywy mikro w ciągu dwóch tygodni od publikacji został obejrzany ponad 220 000 razy.

W ramach kampanii powstało również video, w którym Robert Sosnowski – Managing Director agencji Biuro Podróży Reklamy, oraz Marzena Kowalska – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej LUX MED, omawiają ideę akcji.

Największe zainteresowanie wzbudzał główny element akcji, czyli całkowicie niestandardowe na rynku polskim nośniki, jakimi są minibillboardy, które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy w skali 1:12. Łącznie w 8 parkach w Polsce, zostało ustawionych ponad 100 tabliczek, które zachęcają do szanowania zieleni. Billboardy pojawiły się w warszawskich parkach: Ogród Botaniczny UW, Park Praski, ZOO, Powsin, Park Strumykowa, Park Henrykowski, Park Ceramiczna, Lasek Brzozowy. Są to takie gatunki jak: dąb, brzoza, jarzębina, orzech, jodła, sosna, platan. Każdy nośnik nawiązuje do innego gatunku drzewa, na przykład billboard z informacjami o planie medycznym „Dąb”, został ustawiony pod dębem, tak jak „Jarzębina” pod jarzębiną. Dodatkowo, do aktywności podczas akcji, włączyły się różne społeczności.

Całość kampanii wspierana jest przez patronów medialnych: Wirtualna Polska, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne Klub Gaja, oraz serwisy: Palapa, Purpose, Lubię Drewno.

Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).

Po stronie klienta, kampanię nadzoruje Magdalena Trzcińska, Koordynator Projektów Marketingowych i Maciej Kuźma, Manager Marketingu Produktów LUX MED Sp. z o. o.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij