Change dla Empiku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change dla Empiku

W listopadzie rusza kolejna odsłona kampanii Empiku – Empik każdego inspiruje inaczej. W świątecznej odsłonie zobaczymy filmy z udziałem Nergala, Marii Czubaszek, Cezarego Pazury oraz Dawida Kwiatkowskiego.

Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku – mówi Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu Empik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zależało nam na znalezieniu pomysłów na konkretne osoby. Nie chcieliśmy, aby znani byli tylko przypadkowymi „nośnikami” oferty. W rezultacie udało nam się osiągnąć równowagę między komunikatem produktowym a wizerunkowym. – dodaje Jan Majle, Dyrektor Kreatywny Change Integrated.

Empik przez wiele lat na polskim rynku zapracował sobie na wizerunek instytucji, która jest synonimem kultury. Nowe filmy mają ten wizerunek wzmocnić i zaprezentować Empik jako miejsce, które jest źródłem inspiracji i pierwszym wyborem produktów „kulturalnych”.

Poza telewizją, kampania prowadzona będzie w kinach, radio i outdoorze. 

Za strategię i kreację odpowiada Change Integrated, za produkcję Play Production, zakupem mediów zajął się Lowe Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij