Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

CHAMLET 2014

Edycja piąta. I ostatnia - w takiej formie.
O autorze
2 min czytania 2014-11-04

“Szanowni Państwo, z ogromną przyjemnością mamy, jak nietrudno się domyślić, przyjemność zaprosić Państwa na kolejne wydanie Chamletów, przyjemność tym większą, że będzie to piąte oraz ostatnie wydanie Chamletów. Organizując nasz jubileusz pięciolecia festiwalu najgorszych reklam, ciesząc się z Państwa uczestnictwa w dotychczasowych edycjach oraz wspierania naszej inicjatywy, postanowiliśmy równocześnie poprzestać na owym jubileuszu, i rozpocząć edycję czegoś nowego, równie, jak mniemamy, ciekawego dla Państwa i dla nas.” – prof. Michael Fleischer, pomysłodawca festiwalu

O charakterze i kształcie nowej inicjatywy organizatorzy poinformują w późniejszym terminie, najpóźniej na uroczystej gali Chamlet 2014, która odbędzie się jak zwykle w listopadzie, a dokładniej – 28 listopada, w sali im. Unii Europejskiej w budynku Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. 

1 listopada organizatorzy festiwalu najgorszych reklam CHAMLET ogłosili zakończenie przyjmowania zgłoszeń do tegorocznego konkursu. Internauci przesyłali propozycje najgorszych reklam za pośrednictwem fanpage’a oraz platformy www.chamlet.pl. Zebrano blisko 350 zgłoszeń, dominowały materiały z kategorii DRUK, ale z racji nadchodzących wyborów, popularnością cieszyły się także przykłady marnych koncepcji w kategorii REKLAMA SPOŁECZNO-POLITYCZNA. Spośród zebranych propozycji Jury wyłoni 10 nominowanych oraz 1 zwycięzcę w każdej z kategorii. 

W tym roku przed trudnym wyborem stanie Jury w stałym składzie:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

prof. Michael Fleischer / Uniwersytet Wrocławski
prof. Grażyna Habrajska / Uniwersytet Łódzki
prof. Alosza Awdiejew / Uniwersytet Jagielloński
dr Michał Grech / Uniwersytet Wrocławski
DirkHenkelmann / dyrektor kreatywny agencji dundp www.dundp.com
mgr Mariusz Wszołek / Uniwersytet Wrocławski

oraz dwóch nowych członków:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

prof. Piotr Lewiński / Uniwersytet Wrocławski
prof. Marcin Cieński / Uniwersytet Wrocławski

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ponieważ będzie to ostatnia edycja Chamletów, organizatorzy postanowili dodać do kategorii, w jakich przyznawane są nagrody, jeszcze jedną, jubileuszową, nagrodę – EkstraSuperChamlet, która wyłoniona zostanie w ramach każdej kategorii spośród dotychczasowych zwycięzców. Będzie to Chamlet nad Chamletami ostatniej pięciolatki.

Dodatkowo, po uroczystej, finałowej gali festiwalu, przewidywana jest debata, której celem będzie dyskusja na temat reklamy i problemów z nią związanych, ale również podsumowanie ostatnich 5 lat działalności Chamleta. Będzie stanowić także niepowtarzalną możliwość, aby porozmawiać z jurorami festiwalu i zadać im pytania, na które w dotychczasowej formule nie było miejsca. 

CHAMLET – to prawdopodobnie najlepszy (bo jedyny) festiwal najgorszej reklamy. 

Główna idea przedsięwzięcia od lat nie uległa zmianie – wciąż jego elementarnym celem jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej; na szablonową, odtwórczą praktykę firm reklamowych oraz przewidywalność i marną jakość koncepcji kreatywnej. Przyglądając się (niewesołej) rzeczywistości wokół nas, przyjmując setki zgłoszeń do tegorocznej nagrody, a także odbierając sygnały o coraz szerzej zakrojonych akcjach, ukierunkowanych na oczyszczanie przestrzeni z reklamowego chaosu, widać, że te działania mają sens, a idea festiwalu – wciąż żywa i aktualna.

Więcej informacji na facebooku oraz stronie.