Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Co jeszcze… zrobi George Clooney, by zdobyć filiżankę swojej ulubionej kawy?

George Clooney znów pojawia się z filiżanką swojej ulubionej kawy w ręce! Powraca na ekran z kultowym „What else?” w najnowszej kampanii Nespresso, która wystartowała online 8 listopada.
O autorze
2 min czytania 2014-11-12

W nowym spocie Clooney spotyka swojego kolegę po fachu, francuskiego aktora Jeana Dujardina (znany m.in. z głównej roli w filmie „Artysta”) i… zostaje przechytrzony, chcąc napić się kawy.

„Jestem związany z Nespresso od wielu lat. To fantastyczne, że nasza kampania wciąż odbierana jest tak pozytywnie. Cieszę się, że miałem możliwość pracy z Jeanem przy tym spocie, nawet jeśli wygrywa ze mną w batalii o kapsułkę!” – powiedział George Clooney.

A co tym razem zobaczymy na ekranie? Na terenie pięknej willi nad jeziorem Como we Włoszech widzimy Clooneya, który zamierza przygotować sobie ulubione espresso. Niespodziewanie napotyka swojego przyjaciela, Dujardina, który zamierza zabrać z pudełka ostatnią kapsułkę Nespresso. Clooney jednak przekonuje kolegę, by ten oddał mu kawę, oferując… coś w zamian. „Interes” się udaje i gdy George szykuje się do delektowania swoim Volluto, podchodzi do niego piękna kobieta, która także chciałaby napić się „małej czarnej”. Będąc nienagannym gentelmanem, aktor oferuje jej swoją filiżankę. Zaraz potem uświadamia sobie, że… został wywiedziony w pole! Od początku była to bowiem przebiegła sztuczka.Ale George już zaplanował, jak się odegrać…

„Kręcąc nową reklamówkę Nespresso, postawiliśmy sobie wyzwanie, by miała nie tylko zabawny scenariusz z Clooneyem w roli głównej, ale by widzowie mogli nie tylko oglądać ją w telewizji, ale również angażować się online. W tym roku mieliśmy przyjemność pracować także z Jeanem Dujardinem. Chcieliśmy z humorem pokazać, co jeszcze tych dwóch jest w stanie zrobić dla momentu przyjemności” – skomentował Guillaume Le Cunff, pełniący funkcję International Marketing & Strategy Director w Nestlé Nespresso SA. „Kampanię rozszerzymy także na inne kanały internetowe i media społecznościowe, zapraszając do zabawy miłośników Nespresso. Jesteśmy ciekawi, co także i oni są jeszcze w stanie zrobić, by cieszyć się swoją chwilą kawowej rozkoszy”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co o spocie mówi Jean Dujardin? “Uwielbiam humor w kampaniach marki Nespresso i miałem wiele frajdy z pracy z Clooneyem przy jej ostatniej odsłonie. Sam chętnie piję tę kawę, tym większą przyjemność sprawiło mi wypicie ostatniej filiżanki przeznaczonej dla George’a!” – śmiał się aktor.

W pełnej wersji kampania reklamowa Nespresso „Co jeszcze” z George’em Clooneyem i Jeanem Dujardinem miała swoją premierę 8 listopada – na stronie nespresso.com, kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 10 listopada możemy obejrzeć ją także w telewizji w postaci 30-sekundowych spotów. Klip wyreżyserował Grant Heslov – nominowany do Oscara producent filmowy i scenarzysta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przygotowana została przez scentralizowany zespół Interpublic Group w Paryżu.

Za reklamę odpowiada agencja McCann, za komunikację digitalową MRM/McCann, za brand identity – Futurebrand, zaś za zakup mediów w Polsce dom mediowy MEC. 

Najnowszy spot Nespresso “Co jeszcze” można zobaczyć na dedykowanej stronie.