Jak być skutecznym liderem sprzedaży - Skuteczne Zespoły Sprzedażowe 2014/2015 (7. edycja)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak być skutecznym liderem sprzedaży - Skuteczne Zespoły Sprzedażowe 2014/2015 (7. edycja)

27 listopada w warszawskim hotelu Novotel Centrum odbędzie się już 7. edycja najbardziej renomowanej i praktyczno-warsztatowej konferencji zarządzania zespołami sprzedażowymi, która co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru sprzedaży w Polsce.

Znakomici mówcy i warsztatowa formuła to cechy wyróżniające już 7. edycję Nowej Ogólnopolskiej Konferencji Skuteczne Zespoły Sprzedażowe 2014/2015. Wskazówkami jak być skutecznym liderem sprzedaży, zbudować niezawodny zespół handlowy zorientowany na cele oraz metodycznie zwiększać obrót przypadający na jednego handlowca podzielą się Robert Noworolski, Andrzej Kuras, Dariusz Milczarek i Grzegorz Sikorski, Tomasz Łysakowski. Skuteczne i wypracowane w Polsce taktyki zwiększenia rentowności i udziałów w rynku mimo hiper-konkurencji przedstawi Janusz Kamieński, jak zbudować strukturę działu sprzedaży, która przekłada się na lepsze wyniki podpowie Jacek Mamot. O tym, co jeszcze można zrobić, aby pozyskać wysokiej jakości leady sprzedażowe opowie Artur Maciorowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W programie m.in.:

  • jak zbudować strukturę działu sprzedaży, która przekłada się na lepsze wyniki?
  • jak pracować z handlowcami, którzy znajdują się w tzw. „ogonie sprzedażowym” – sposoby metodycznej pracy i kontroli, które przynoszą spektakularne rezultaty
  • nieustanna kontrola zespołu czy zaufanie?
  • co jeszcze można zrobić, aby pozyskać wysokiej jakości leady sprzedażowe?
  • jak powinny wyglądać skuteczne landing page’e przeznaczone do pozyskiwania danych - osobno dla klientów B2B i B2C
  • jak podejść do planowania sprzedaży na 2015 rok, aby przeforsować w Zarządzie realistyczny target sprzedażowy?
  • ostateczny audyt kompletnego planu sprzedaży 2015 – checklista, która pomoże Ci wykryć ryzykowne punkty dla których musisz mieć „plan B”
  • panel dyskusyjny “Pytania i odpowiedzi”.

Program kongresu jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Prezentacje będą miały bardzo praktyczny wymiar.

Podczas Kongresu odbędą się także po raz pierwszy w Polsce 3 certyfikowane bloki warsztatowe:

  • Kalkulowanie motywującej i rentownej prowizji
  • Prowadzenie skutecznych rozmów sprzedażowych – od otwarcia do finalizacji
  • Postępowanie „antykryzysowego”, gdy trzeba przywrócić formę Twoim handlowcom.

Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania Uczestników.

Zarezerwuj miejsce już teraz! Im wcześniej, tym większy rabat!

Skutecznie zaplanuj swoją sprzedaż w roku 2015 i wyprzedź konkurencję!

  • kiedy: 27.11.2014, godzina 9:00
  • gdzie: Novotel CENTRUM, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
  • koszt, rezerwacja.
 
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij