TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tadeusz Żórawski nagrodzony „LEADERSHIP AWARD FOR CONTRIBUTION TO MARKET RESEARCH”

Prezes zarządu domu mediowego Universal McCann otrzymał prestiżową nagrodę za wkład w badania rynkowe podczas World Marketing Congress, który odbywał się w Bombaju w Indiach.
O autorze
1 min czytania 2014-11-19

World Marketing Congress, to wydarzenie, które skupia ekspertów marketingu z całego świata. Podczas kongresu prezentowane są prognozy, teorie oraz badania dostępne na temat wyzwań i trendów, przed jakimi staje współczesny rynek. W tegorocznym wydarzeniu, które miało miejsce w Indiach, wziął również udział Prezes Zarządu Universal McCann, Tadeusz Żórawski, który wygłosił wykład pt. „TELL ME WHY PEOPLE BUY… and how it changes in the digital era”. Prezentacja dotyczyła trendów w zachowaniach konsumentów w czasach digitalizacji, w badaniach i w komunikacji marketingowej.

Podczas kongresu, Tadeusz Żórawski otrzymał także nagrodę: „LEADERSHIP AWARD FOR CONTRIBUTION TO MARKET RESEARCH” za wkład w badania rynkowe.

– W strukturach naszej agencji od lat funkcjonuje dział badań, dlatego oferowane przez Universal McCann badania, zarówno jakościowe, jak i ilościowe są nie tylko innowacyjne, ale i pozostają w idealnej synergii z działaniami pozostałych zespołów. Fakt, że zapewniamy naszym klientom profesjonale doradztwo w zakresie strategii komunikacji i badań marketingowych to bezsprzecznie jeden z naszych najsilniejszych wyróżników rynkowych. Cieszę, że nasza wspólna praca została do doceniona na międzynarodowym forum. To mobilizuje nas do jeszcze większego wysiłku. – mówi Tadeusz Żórawski, Prezes domu mediowego Universal McCann. 

Universal McCann zarówno sam, jak i przy współpracy z globalną siecią Interpublic Group of Companies tworzy autorskie narzędzia i realizuje badania dotyczące planowania mediów, optymalizacji zakupu telewizji i internetu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing