Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tadeusz Żórawski nagrodzony „LEADERSHIP AWARD FOR CONTRIBUTION TO MARKET RESEARCH”

Prezes zarządu domu mediowego Universal McCann otrzymał prestiżową nagrodę za wkład w badania rynkowe podczas World Marketing Congress, który odbywał się w Bombaju w Indiach.
O autorze
1 min czytania 2014-11-19

World Marketing Congress, to wydarzenie, które skupia ekspertów marketingu z całego świata. Podczas kongresu prezentowane są prognozy, teorie oraz badania dostępne na temat wyzwań i trendów, przed jakimi staje współczesny rynek. W tegorocznym wydarzeniu, które miało miejsce w Indiach, wziął również udział Prezes Zarządu Universal McCann, Tadeusz Żórawski, który wygłosił wykład pt. „TELL ME WHY PEOPLE BUY… and how it changes in the digital era”. Prezentacja dotyczyła trendów w zachowaniach konsumentów w czasach digitalizacji, w badaniach i w komunikacji marketingowej.

Podczas kongresu, Tadeusz Żórawski otrzymał także nagrodę: „LEADERSHIP AWARD FOR CONTRIBUTION TO MARKET RESEARCH” za wkład w badania rynkowe.

– W strukturach naszej agencji od lat funkcjonuje dział badań, dlatego oferowane przez Universal McCann badania, zarówno jakościowe, jak i ilościowe są nie tylko innowacyjne, ale i pozostają w idealnej synergii z działaniami pozostałych zespołów. Fakt, że zapewniamy naszym klientom profesjonale doradztwo w zakresie strategii komunikacji i badań marketingowych to bezsprzecznie jeden z naszych najsilniejszych wyróżników rynkowych. Cieszę, że nasza wspólna praca została do doceniona na międzynarodowym forum. To mobilizuje nas do jeszcze większego wysiłku. – mówi Tadeusz Żórawski, Prezes domu mediowego Universal McCann. 

Universal McCann zarówno sam, jak i przy współpracy z globalną siecią Interpublic Group of Companies tworzy autorskie narzędzia i realizuje badania dotyczące planowania mediów, optymalizacji zakupu telewizji i internetu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing