Spróbujmy się zrozumieć

„Spróbujmy się zrozumieć” to tytuł nowej społecznej kampanii informacyjnej, która 24 listopada zadebiutuje w ogólnopolskich stacjach TV oraz na platformach internetowych.
O autorze
1 min czytania 2014-11-21

Akcja stanowi podsumowanie wdrażania programu aktywizacji zawodowej Głuchych z uwzględnieniem potrzeb osób współpracujących z niesłyszącymi, trenerów, pracodawców, instytucji i przedsiębiorstw.

Kampania prowadzona będzie w TVP, Polsacie i TVN oraz w kanałach tematycznych tych stacji. 30-sekundowy spot telewizyjny ma pokazać możliwości aktywizacji środowiska Głuchych. Kierowany jest przede wszystkim do środowiska pracodawców i instytucji rynku pracy, ale twórcy liczą również na szeroki oddźwięk społeczny.

– Chcemy zwrócić uwagę na rozwiązania, jakie wypracowano w ciągu kilku lat trwania projektu – mówi dr Urszula Załuska z Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry – a także upowszechnić ideę efektywnej integracji na rynku pracy.

Kampania internetowa ze względu na specyficzną grupę zaplanowana została z wykorzystaniem wielu rozwiązań wizyjnych. Formy emisyjne to preroll, spot, billboard z wideo i billboard expand z wideo. Akcja w sieci zostanie przeprowadzona m. in. w Media Impact, witrynach MŚP i TVN, kanale YouTube oraz za pośrednictwem komunikatora Skype.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa Advertika na zlecenie Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry. Za spot odpowiada Endorfina Artmedia (mastering: Sound Media, planowanie i zakup mediów: Infinity Media).

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się