Spróbujmy się zrozumieć

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spróbujmy się zrozumieć

„Spróbujmy się zrozumieć” to tytuł nowej społecznej kampanii informacyjnej, która 24 listopada zadebiutuje w ogólnopolskich stacjach TV oraz na platformach internetowych.

Akcja stanowi podsumowanie wdrażania programu aktywizacji zawodowej Głuchych z uwzględnieniem potrzeb osób współpracujących z niesłyszącymi, trenerów, pracodawców, instytucji i przedsiębiorstw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania prowadzona będzie w TVP, Polsacie i TVN oraz w kanałach tematycznych tych stacji. 30-sekundowy spot telewizyjny ma pokazać możliwości aktywizacji środowiska Głuchych. Kierowany jest przede wszystkim do środowiska pracodawców i instytucji rynku pracy, ale twórcy liczą również na szeroki oddźwięk społeczny.

– Chcemy zwrócić uwagę na rozwiązania, jakie wypracowano w ciągu kilku lat trwania projektu – mówi dr Urszula Załuska z Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry – a także upowszechnić ideę efektywnej integracji na rynku pracy.

Kampania internetowa ze względu na specyficzną grupę zaplanowana została z wykorzystaniem wielu rozwiązań wizyjnych. Formy emisyjne to preroll, spot, billboard z wideo i billboard expand z wideo. Akcja w sieci zostanie przeprowadzona m. in. w Media Impact, witrynach MŚP i TVN, kanale YouTube oraz za pośrednictwem komunikatora Skype.

Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa Advertika na zlecenie Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry. Za spot odpowiada Endorfina Artmedia (mastering: Sound Media, planowanie i zakup mediów: Infinity Media).

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij