Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sport & Biznes. Najlepsze praktyki w marketingu sportowym

Sympozjum. Inwestowanie w sport ma sens! Dowiedz się jak to robić z korzyścią dla swojego biznesu.

W dobie ostatnich sukcesów naszych sportowców oraz rosnącej roli sportu w życiu codziennym mamy przyjemność zaprosić Państwa na unikalne sympozjum dotyczące marketingu i sponsoringu sportowego. Udział w wydarzeniu pozwoli na kompleksowe zdobycie wiedzy w kwestii prowadzenia działań w tej czułej na nastroje społeczne gałęzi komunikacji marketingowej. Ideą spotkania jest odpowiedź na pytania:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlaczego warto inwestować w sport?
Jak moja firma może na tym skorzystać?

Pokażemy jak wybrać dyscyplinę / sportowca, których promowanie może przynieść najlepszy efekt biznesowy dla Państwa firmy.

Zależy nam aby dzięki doświadczeniu naszych ekspertów i praktyków zorientowali się Państwo na ile promocja poprzez sport może pozytywnie wpłynąć na rozwój Waszego biznesu.

Podczas naszego spotkania:

  • omówimy rolę sportu w dzisiejszym społeczeństwie
  • doradzimy jak najlepiej dobrać strategię marketingową w odniesieniu do swojej firmy
  • odpowiemy na pytanie: jakie szanse stoją przed marketingiem sportowym w Polsce?
  • przedstawimy zawiłości prawne związane z inwestowaniem w sport
  • wskażemy jakimi metodami badać efektywność działań

Będą mieli też Państwo okazję poznać różne oblicza sponsoringu / marketingu sportowego, zarówno dyscyplin z pierwszych stron gazet ale nie tylko - również tych mniej znanych. Zaprezentujemy najlepsze praktyki i doświadczenia z różnych branż. Swoje case studies zaprezentują:

Grupa LOTOS SA,

  • LW BOGDANKA SA,
  • EDF POLSKA SA,
  • OKNOPLAST Sp. z o.o.

Do udziału w sympozjum zapraszamy przedstawicieli działów:

  • Sponsoringu
  • Public Relations
  • Promocji
  • Komunikacji społecznej i CSR-u
  • Marketingu
  • Reklamy
  • Brand managementu
  • oraz agencje marketingowe i PR działające w branży marketingu sportowego.

Szczegółowe informacje:

tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: [email protected] 

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 77
fax: +48 22 333 97 78
e-mail: [email protected] 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij