TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przepyszny Krakus w nowej kampanii agencji Publicis

Rozpoczęła się przygotowana przez agencję Publicis kampania promująca marynaty marki Krakus. Jej celem jest rozszerzenie grupy docelowej o młodych ludzi, dlatego na potrzeby akcji ambasadorem marki został popularny młody kucharz Tomasz Woźniak.
O autorze
1 min czytania 2014-12-11

Spoty z jego udziałem można oglądać w telewizji oraz na kanale Youtube marki Krakus, prowadzonym przez DWL – cyfrowe ramię agencji Publicis.

„Krakus to polska marka o bardzo długiej tradycji. Wędliny spod tego znaku są cenione na świecie za unikatowy smak i jakość. Naszym zadaniem było zwrócenie uwagi na walory smakowe marynat Krakus, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproszenie do udziału w kampanii Tomasza Woźniaka – kucharza-podróżnika, którego kulinarny autorytet i wyjątkowe przepisy nadają marce nowego wymiaru.” – powiedziała Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała spot telewizyjny, który jest emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Z kolei w oficjalnym kanale YouTube marki Krakus agencja DWL opublikowała 4 filmy instruktarzowe z przepisami kulinarnymi dotyczącymi marynat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Daria Ferda (Senior Art Director), Bartek Grzesiak (Senior Copywriter), Czarek Szostek (Broadcast Producer). DWL: Tomasz Baranowski (Group Account Manager), Łukasz Chomyn (Social Media Director). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu) i Marta Kołowerzo (Kierownik ds. Opakowań). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis współpracuje z firmą Animex, właścicielem marki Krakus, od dwóch lat. Dotychczasowa współpraca zaowocowała cyklem kampanii „Berlinki mówią same za siebie”, w ramach którego agencja wyprodukowała 6 spotów. Stworzone przez Publicis kreacje były między innymi emitowane w roli reklam sponsorskich w ramach 7 edycji programu „Must Be The Music”. Obecna kampania jest pierwszą realizowaną przez Publicis dla marki Krakus.

Słuchaj podcastu NowyMarketing