Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przepyszny Krakus w nowej kampanii agencji Publicis

Rozpoczęła się przygotowana przez agencję Publicis kampania promująca marynaty marki Krakus. Jej celem jest rozszerzenie grupy docelowej o młodych ludzi, dlatego na potrzeby akcji ambasadorem marki został popularny młody kucharz Tomasz Woźniak.
O autorze
1 min czytania 2014-12-11

Spoty z jego udziałem można oglądać w telewizji oraz na kanale Youtube marki Krakus, prowadzonym przez DWL – cyfrowe ramię agencji Publicis.

„Krakus to polska marka o bardzo długiej tradycji. Wędliny spod tego znaku są cenione na świecie za unikatowy smak i jakość. Naszym zadaniem było zwrócenie uwagi na walory smakowe marynat Krakus, dlatego zdecydowaliśmy się na zaproszenie do udziału w kampanii Tomasza Woźniaka – kucharza-podróżnika, którego kulinarny autorytet i wyjątkowe przepisy nadają marce nowego wymiaru.” – powiedziała Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała spot telewizyjny, który jest emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Z kolei w oficjalnym kanale YouTube marki Krakus agencja DWL opublikowała 4 filmy instruktarzowe z przepisami kulinarnymi dotyczącymi marynat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor), Daria Ferda (Senior Art Director), Bartek Grzesiak (Senior Copywriter), Czarek Szostek (Broadcast Producer). DWL: Tomasz Baranowski (Group Account Manager), Łukasz Chomyn (Social Media Director). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak (Dyrektor ds. Marketingu) i Marta Kołowerzo (Kierownik ds. Opakowań). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis współpracuje z firmą Animex, właścicielem marki Krakus, od dwóch lat. Dotychczasowa współpraca zaowocowała cyklem kampanii „Berlinki mówią same za siebie”, w ramach którego agencja wyprodukowała 6 spotów. Stworzone przez Publicis kreacje były między innymi emitowane w roli reklam sponsorskich w ramach 7 edycji programu „Must Be The Music”. Obecna kampania jest pierwszą realizowaną przez Publicis dla marki Krakus.

Słuchaj podcastu NowyMarketing