Przemysław Rosa wzmacnia zespół social media w GroupM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przemysław Rosa wzmacnia zespół social media w GroupM

Do zespołu odpowiedzialnego za kampanie PPC w social media dołączył Przemysław Rosa, poprzednio zajmujący stanowisko Senior Research Executive w TNS Polska. W Quisma będzie odpowiadać za planowanie, realizowanie oraz optymalizację płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Przemysław Rosa jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Mistrzów Reklamy. Od 2009 roku pracował w agencjach badań marketingowych – TNS Polska, GfK Polonia, TNS OBOP, gdzie prowadził ilościowe badania konsumenckie dla firm z branży FMCG. Przez ostatni rok obsługiwał międzynarodowy koncern z branży tytoniowej. Ponadto od 2011 roku prowadzi bloga „Lektury Badacza”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij