K2 prowadzi świąteczne działania dla Decathlon

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 prowadzi świąteczne działania dla Decathlon

Agencja K2, w ramach wygranego przetargu, przygotowała komunikację świąteczną dla firmy Decathlon. Działania wystartowały 5 grudnia i potrwają do świąt. Jest to pierwszy w historii spot TV zrealizowany w całości przez polski oddział firmy.

Działania oparte są o format kreatywny pod hasłem: „The Cathlons”. The Cathlons to drużyny codziennych sportowców, znanych z osiedlowych boisk, szkolnych hal sportowych, lokalnych ścieżek. Drużyny składające się z samych największych... wielbicieli sportu, którzy spotykają się, aby się razem poruszać. To ludzie, którzy sportem się bawią i dla których sport jest sposobem bycia z innymi lub z samym sobą. Decathlon wspiera i kibicuje takim sportowcom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie pojawia się piosenka „Z poradnika młodego zielarza” znana z „Podróży Pana Kleksa”.

Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami outdoorowymi oraz kampanią online. Działania mediowe prowadzi dom mediowy LOWE Media.

To pierwsza realizacja agencji K2 dla Decathlon. Firmy rozważają prowadzenie dalszych wspólnych działań w 2015 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij