„Jesteś lepszy niż ta praca” – start kampanii reklamowej portalu monsterpolska.pl

7 stycznia w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych wystartowała kampania wizerunkowa portalu pracy i kariery monsterpolska.pl, pod hasłem „Jesteś lepszy niż ta praca”. Została ona przygotowana wspólnie przez dom mediowy Codemedia oraz Monster Polska.
O autorze
1 min czytania 2015-01-12

Trzonem kampanii są 30’’ animowane spoty, których bohaterem jest pracownik, rozpoczynający karierę w firmie od stanowiska juniora. Z biegiem czasu przybywa mu obowiązków, nie czuje się jednak doceniony i jego niezadowolenie narasta. Pomimo pojawiających się po drodze szans, z różnych przyczyn, z nich nie korzysta. Pewnego dnia, gdy frustracja nie pozwala mu już pracować, podejmuje decyzję o zmianie. I wtedy z pomocą przychodzi mu monsterpolska.pl, oferujący kompleksowe narzędzia, wspierające kandydatów w znalezieniu pracy na miarę marzeń.

Kampania obejmie także działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz public relations. To pierwsza ogólnopolska kampania wizeunkowa Monster Polska. Do tej pory nasze działania koncentowały się głównie na Internecie. Zdecydowaliśmy się na nią po wniklniwej analizie sektora portali pracy i kariery. Głównym celem naszej kampanii jest budowa świadomości marki jako portalu pracy i kariery dla wszystkich kandydatów oraz pokazanie im, że znalezienie lepszej pracy to ich decyzja. Chcemy ich zachęć do podjęcia takiej decyzji i wskazać miejsce w sieci, gdzie mogą znaleźć aktualne oferty pracy oraz szereg użytecznych wskazówek – mówi Małgorzata Majewska, Marketing Manager Monster Polska.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, a działania public relations realizuje agencja TriplePR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj