„Jesteś lepszy niż ta praca” - start kampanii reklamowej portalu monsterpolska.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Jesteś lepszy niż ta praca” - start kampanii reklamowej portalu monsterpolska.pl

7 stycznia w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych wystartowała kampania wizerunkowa portalu pracy i kariery monsterpolska.pl, pod hasłem „Jesteś lepszy niż ta praca”. Została ona przygotowana wspólnie przez dom mediowy Codemedia oraz Monster Polska.

Trzonem kampanii są 30’’ animowane spoty, których bohaterem jest pracownik, rozpoczynający karierę w firmie od stanowiska juniora. Z biegiem czasu przybywa mu obowiązków, nie czuje się jednak doceniony i jego niezadowolenie narasta. Pomimo pojawiających się po drodze szans, z różnych przyczyn, z nich nie korzysta. Pewnego dnia, gdy frustracja nie pozwala mu już pracować, podejmuje decyzję o zmianie. I wtedy z pomocą przychodzi mu monsterpolska.pl, oferujący kompleksowe narzędzia, wspierające kandydatów w znalezieniu pracy na miarę marzeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania obejmie także działania w Internecie, mediach społecznościowych oraz public relations. To pierwsza ogólnopolska kampania wizeunkowa Monster Polska. Do tej pory nasze działania koncentowały się głównie na Internecie. Zdecydowaliśmy się na nią po wniklniwej analizie sektora portali pracy i kariery. Głównym celem naszej kampanii jest budowa świadomości marki jako portalu pracy i kariery dla wszystkich kandydatów oraz pokazanie im, że znalezienie lepszej pracy to ich decyzja. Chcemy ich zachęć do podjęcia takiej decyzji i wskazać miejsce w sieci, gdzie mogą znaleźć aktualne oferty pracy oraz szereg użytecznych wskazówek – mówi Małgorzata Majewska, Marketing Manager Monster Polska.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, a działania public relations realizuje agencja TriplePR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij