Isobar Polska odpowiada za koncepcję i realizację 30-sekundowego spotu, który od poniedziałku można zobaczyć w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za reżyserię spotu odpowiada Rachel Harms. Nagrodzona czterema nagrodami Emmy Amerykanka jest autorką kilkudziesięciu spotów reklamowych dla marek takich jak: Exxon Mobile, Tide, Wells Fargo czy Folgers.
Działania w TV uzupełnia kampania prasowa. Od stycznia br. layouty promujące Enfamil można zonbaczyć się w prasie parentingowej. Za planowanie mediów w TV i prasie odpowiada dom mediowy Carat.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Działania ATL są pierwszą odsłoną zintegrowanej kampanii, którą stworzyliśmy dla marki Enfamil – mówi Maciej Nowicki, managing creative director Isobar Polska. – W kolejnych odsłonach planowane są działania z zakresu digital, social, POS oraz PR – dodaje.
Współpraca pomiędzy marką Enfamil i agencją Isobar Polska jest wynikiem wygranego przez Isobar przetargu, który został rozstrzygnięty w listopadzie zeszłego roku. Dom mediowy Carat obsługuje wybrane kampanie mediowe Enfamil od sierpnia 2011 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024