TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Isobar i Carat – spółki grupy Dentsu Aegis Network – autorami pierwszej zintegrowanej europejskiej kampanii ATL dla marki Enfamil

Spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska stworzyły pierwszą europejską kampanię telewizyjną marki Enfamil, należącej do Mead Johnson Nutrition. Działania w TV wspiera kampania prasowa.
O autorze
1 min czytania 2015-01-22

Isobar Polska odpowiada za koncepcję i realizację 30-sekundowego spotu, który od poniedziałku można zobaczyć w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za reżyserię spotu odpowiada Rachel Harms. Nagrodzona czterema nagrodami Emmy Amerykanka jest autorką kilkudziesięciu spotów reklamowych dla marek takich jak: Exxon Mobile, Tide, Wells Fargo czy Folgers.

Działania w TV uzupełnia kampania prasowa. Od stycznia br. layouty promujące Enfamil można zonbaczyć się w prasie parentingowej. Za planowanie mediów w TV i prasie odpowiada dom mediowy Carat.

– Działania ATL są pierwszą odsłoną zintegrowanej kampanii, którą stworzyliśmy dla marki Enfamil – mówi Maciej Nowicki, managing creative director Isobar Polska. – W kolejnych odsłonach planowane są działania z zakresu digital, social, POS oraz PR – dodaje.

Współpraca pomiędzy marką Enfamil i agencją Isobar Polska jest wynikiem wygranego przez Isobar przetargu, który został rozstrzygnięty w listopadzie zeszłego roku. Dom mediowy Carat obsługuje wybrane kampanie mediowe Enfamil od sierpnia 2011 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj