Mr Target wypromuje Podlaskie

Agencja marketingu efektywnościowego Mr Target wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej województwa Podlaskiego. Kontrakt opiewa na 2,5 mln zł, a działania rozpoczną się na początku lutego br.
O autorze
1 min czytania 2015-01-22

– Kampania obejmie działania w radiu, telewizji, prasie, internecie, outdoorze i w kinach –komentuje Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. – Agencja odpowiedzialna jest za realizację komunikacji, a także za przygotowanie formatów reklamowych na podstawie opracowanego przez klienta key visual. Hasło kampanii to „Podlaskie – odwieczna potrzeba natury”. Pokażemy województwo jako region atrakcyjny, pełen ciekawych miejsc i infrastruktury do aktywnego wypoczynku – dodaje.

Kampania rozpocznie się w lutym br. i potrwa trzy miesiące, do końca kwietnia br. Mr Target został wyłoniony w drodze przetargu, do którego przystąpiło łącznie osiem agencji. Swoje oferty złożyli: Pimedia Przemysław Kozok, agencja reklamowa CzArt, Fabryka Komunikacja Społecznej, Admis, Media Group, Mastermind, Ecorys Polska.

Za realizację działań w Mr Target odpowiedzialni będą: Katarzyna Olender, Head of Agency Team oraz Rafał Jaktorski, Business Development Specialist.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj