Mr Target wypromuje Podlaskie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mr Target wypromuje Podlaskie

Agencja marketingu efektywnościowego Mr Target wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej województwa Podlaskiego. Kontrakt opiewa na 2,5 mln zł, a działania rozpoczną się na początku lutego br.

– Kampania obejmie działania w radiu, telewizji, prasie, internecie, outdoorze i w kinach –komentuje Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. – Agencja odpowiedzialna jest za realizację komunikacji, a także za przygotowanie formatów reklamowych na podstawie opracowanego przez klienta key visual. Hasło kampanii to „Podlaskie - odwieczna potrzeba natury”. Pokażemy województwo jako region atrakcyjny, pełen ciekawych miejsc i infrastruktury do aktywnego wypoczynku – dodaje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania rozpocznie się w lutym br. i potrwa trzy miesiące, do końca kwietnia br. Mr Target został wyłoniony w drodze przetargu, do którego przystąpiło łącznie osiem agencji. Swoje oferty złożyli: Pimedia Przemysław Kozok, agencja reklamowa CzArt, Fabryka Komunikacja Społecznej, Admis, Media Group, Mastermind, Ecorys Polska.

Za realizację działań w Mr Target odpowiedzialni będą: Katarzyna Olender, Head of Agency Team oraz Rafał Jaktorski, Business Development Specialist.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij