Agencja będzie odpowiedzialna za realizację działań z zakresu PR produktowego i PR korporacyjnego. Do zadań agencji należeć będą m.in. media relations, komunikacja ekspercka oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej.
StukPuk.pl ruszył we wrześniu 2013 roku i jest obecnie największym internetowym marketem budowlanym w Polsce – oferuje około 17 000 produktów, a docelowo sprzedaż będzie obejmowała 36 000 produktów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja ZOOM bsc została wybrana w wyniku rekomendacji. Umowa została zawarta do końca 2015 roku z możliwością przedłużenia.
Za realizację działań dla StukPuk.pl w agencji ZOOM bsc odpowiada Wiktor Balcer.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024