Marketerzy branży Travel mogą dotrzeć do najbardziej wartościowych klientów dzięki rozszerzonym możliwościom Criteo Engine

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketerzy branży Travel mogą dotrzeć do najbardziej wartościowych klientów dzięki rozszerzonym możliwościom Criteo Engine

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna działająca w branży marketingu wydajnościowego, ogłosiła duże uaktualnienie silnika reklamowego, które umożliwi firmom docieranie do klientów w oparciu o kwotę, jaką prawdopodobnie są w stanie wydać na rezerwacje podróży i usług wakacyjnych.

  • Bardziej inteligentne algorytmy umożliwiają firmom z branży podróży optymalizować wydatki reklamowe na podstawie prawdopodobieństwa zakupu obliczonego dla indywidualnie dla każdego klienta
  • Najnowsze usprawnienia Criteo Engine zwiększają wartość rezerwacji o 20 procent
  • Banery o lepszej efektywności wyświetleń, opartych o parametry związane z branżą podróży

Silnik Criteo Engine przypisuje teraz każdemu internaucie przewidywaną wartość rezerwacji, kalkulowaną w oparciu o szeroki zakres danych. Wartość ta brana jest pod uwagę podczas licytacji reklamy. Te dodatkowe informacje pozwalają osobom odpowiedzialnym za marketing stron internetowych z branży Travel, np. linii lotniczych, hoteli czy działających online agencji podróży, skupić się na wykorzystaniu budżetów do zdobycia najbardziej cennych klientów – takich, którzy z największym prawdopodobieństwem dokonają zakupu. Dane pozwalają także optymalizować kampanie w celu zwiększenia przychodów online przy danym koszcie sprzedaży. Aktualizacja silnika została już wprowadzona u ponad 300 klientów na całym świecie, zwiększając ich całkowitą wartość rezerwacji średnio o 20 procent.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsze wydanie silnika Criteo automatycznie ocenia chęć dokonania rezerwacji przez klienta oraz prawdopodobną wartość zakupu, indywidualnie dla każdego wyświetlenia reklamy. W trakcie ewaluacji, Criteo Engine bierze pod uwagę szereg danych, takich jak wzorce nawigacji po stronie, cel podróży czy dane wprowadzane na stronie w trakcie wyszukiwania rezerwacji. Wszystkie dane przetwarzane są w czasie rzeczywistym, dzięki czemu silnik Criteo jest w stanie optymalizować wydatki reklamowe przez skupienie się na odpowiednim użytkowniku; identyfikując najlepszy moment do wyświetlenia reklamy i adaptując się do sezonowości podróży w każdym kraju.

Dodatkowo, firma Criteo wprowadziła nowy zestaw layoutów reklamowych dla branży podróżniczej, przygotowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Pomogą one zwłaszcza liniom lotniczym osiągnąć cele związane z efektywnością, pozostając w zgodzie z wszystkimi regulacjami prawnymi.

„Branża Travel posiada jedno z najbardziej rozmyślnych audytoriów online, decyzje zakupowe najczęściej poprzedzone są szerokim researchem na różnych urządzeniach, często na wielu różnych stronach internetowych” – powiedział Jonathan Wolf, Chief Product Officer at Criteo. “Usprawniając silnik Criteo skupiliśmy się na tej branży. Reklamodawcy są teraz w stanie dotrzeć do klientów, którzy na wakacje są skłonni wydać więcej, a zmniejszyć wydatki reklamowe na tych, u których wartość rezerwacji będzie niższa. W rezultacie nasi kliencie z branży Travel na całym świecie obserwują średnio 20-proc wzrost wartości rezerwacji uzyskanej dzięki marketingowi Criteo”.

„Dzięki uruchomieniu Criteo-COS-Optimizer – funkcji, która zwiększa prawdopodobieństwo konwersji opierając się na danych, takich jak czas podróży czy długość okresu od rezerwacji do usługi – byliśmy w stanie zoptymalizować KPI naszych kampanii” – komentuje Gretlies Ringe, Senior Campaign Manager Marketing, TUIfly.com. „W rezultacie obniżyliśmy koszt sprzedaży o 29 proc. a CPO – o 10 proc. Dodatkowo, zwiększyliśmy wskaźnik konwersji o 11 proc. Dzięki temu, że Criteo regularnie dostarcza nowe funkcje i możliwości pomagające w optymalizacji naszych wysiłków związanych z reklamą display obserwujemy ciągły wzrost naszej efektywności”.

„Usprawniony silnik Criteo przeniósł nasze kampanie na wyższy poziom i umożliwił nam budowanie głębszych relacji z klientami” – mówi Andrew Booth Andrew Booth, Chief Revenue Officer w LateRooms.com.  „Jako, że zmierzamy do interakcji na żywo z naszymi klientami, zrozumienie wzorców wydatków oznacza, że możemy zaproponować bardziej odpowiednią ofertę co w rezultacje prowadzi do istotnego zwiększenia KPI”. 

Więcej informacji o silniku Criteo i rozwiązaniach marketingu w modelu performance znaleźć można na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij