Google nie lubi podróbek, czyli zmiany algorytmu w 2014

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Google nie lubi podróbek, czyli zmiany algorytmu w 2014

Każdego roku Google wprowadza ok. 500-600 poprawek w algorytmie odpowiedzialnym za dostarczanie wyników wyszukiwania. Skutki większości z nich są niewielkie, jednak co pewien czas wdrażane są znaczące zmiany, spektakularnie zmieniające topowe pozycje w rezultatach wyszukiwania.

Znajomość zakresu aktualizacji algorytmu, ich skutków oraz dat może być bardzo przydatna. Pomaga w ustaleniu przyczyn zmiany widoczności serwisu w Google oraz zmian w ruchu z wyników organicznych. Informacje na temat poszczególnych update’ów algorytmu pozwalają także lepiej dostosować budowę i zawartość witryny, a także strategię pozyskiwania linków do aktualnych wymogów Google.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2014 r. niewątpliwie najważniejsze i najczęściej komentowane było uaktualnienie algorytmu znanego pod nazwą Pingwin, wprowadzone dopiero po 12 miesiącach od jego ostatniej aktualizacji. Oprócz Pingwina 3.0, Google wprowadziło również wiele innych istotnych zmian. Najważniejsze z nich przybliżone zostały przez agencję SEO SEMTEC w poniższej infografice; Agencja SEO SEMTEC przybliżyła najważniejsze z nich w poniższej infografice.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij