Znajomość zakresu aktualizacji algorytmu, ich skutków oraz dat może być bardzo przydatna. Pomaga w ustaleniu przyczyn zmiany widoczności serwisu w Google oraz zmian w ruchu z wyników organicznych. Informacje na temat poszczególnych update’ów algorytmu pozwalają także lepiej dostosować budowę i zawartość witryny, a także strategię pozyskiwania linków do aktualnych wymogów Google.
W 2014 r. niewątpliwie najważniejsze i najczęściej komentowane było uaktualnienie algorytmu znanego pod nazwą Pingwin, wprowadzone dopiero po 12 miesiącach od jego ostatniej aktualizacji. Oprócz Pingwina 3.0, Google wprowadziło również wiele innych istotnych zmian. Najważniejsze z nich przybliżone zostały przez agencję SEO SEMTEC w poniższej infografice; Agencja SEO SEMTEC przybliżyła najważniejsze z nich w poniższej infografice.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024