Promocja iWoman.pl i MenStream.pl w Inter City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Promocja iWoman.pl i MenStream.pl w Inter City

"I w intrenecie czytaj artykuły wysokiej jakości!" – pod takim hasłem ruszyła kampania promująca serwisy lifestylowe Grupy Money.pl: iWoman.pl i MenStream.pl. W październiku i w listopadzie reklamy portali będą prezentowane w mediach online i poza siecią.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku serwisów iWoman.pl i MenStream.pl jako prezentujących dziennikarskie treści najwyższej jakości. Kreacje będzie można zobaczyć m.in. na wp.pl, Facebooku, mediach sieci PayPer oraz w… Inter City.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Media lifestylowe to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju naszej Grupy. Konsekwentnie nad nimi pracujemy. W tym roku wszystkie nasze magazyny internetowe z tej kategorii przeszły gruntowną przebudowę, zostały wzbogacone o nowe sekcje tematyczne, zaczęliśmy jeszcze bardziej rozwijać mobilne kanały dostępu do nich oraz tworzyć portfolio aplikacji z nimi powiązanych. iWoman.pl, MenStream.pl oraz Platine.pl od początku ich istnienia wyróżnia natomiast wysoka jakość materiałów redakcyjnych – mówi Aleksander Kusz, prezes Grupy Money.pl.

- Tworząc Money.pl, jako jedni z pierwszych w polskiej sieci, postawiliśmy na swoją redakcję, autorskie teksty, rzetelność, jakość i nigdy nie zmieniliśmy tych założeń. Co więcej, jak pokazuje przykład naszego flagowego serwisu, ten kierunek okazał się słuszny. Tę samą strategię chcemy powtórzyć w przypadku serwisów lifestylowych. Dziennikarstwo klasy premium – tego standardu będziemy się trzymać - dodaje Tomasz Bonek, redaktor naczelny serwisów Grupy Money.pl.

Jesienna kampania będzie prezentować więc artykuły z iWoman.pl oraz MenStream.pl. Za kreację odpowiada agencja Mind Chili, media zakupił Mediapol. Promocja otwiera cykl działań, w których Grupa będzie zachęcać internautów do odwiedzania: iWoman.pl, MenStream.pl, z czasem także Platine.pl.

Z serwisów lifestylowych Grupy Money.pl korzysta blisko 490 tys. internautów miesięcznie (Megapanel/PBI Gemius, próba: sierpień 2012 r.).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij