Pierwsze realizacje ujrzały już światło dzienne. Kolejne kreacje online, oparte na strategii komunikacji zewnętrznej spółki i poszczególnych strategiach produktowych, są na etapie zaawansowanych prac.
Od kilku dni w internecie dostępny jest odświeżony serwis Skrzypovity. Twarzą kampanii promocyjnej w TV była Anna Korcz. Spośród innych produktów na uwagę zasługuje również reklamowany obecnie w mediach Granatapfel – seria pielęgnacyjnych kosmetyków dla kobiet. Do końca roku Autentika stworzy kolejne serwisy poświęcone m.in. największej gamie produktów magnezowych w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o. to jeden z liderów na rynku suplementów diety w Polsce i w Europie. Ambicją koncernu jest stałe umacnianie wizerunku Zdrovitu jako marki najwyższej jakości, czego dowodem jest m.in. przyznanie godła „Teraz Polska” dla serii jej produktów.