Autentika odświeży wizerunek marek Zdrovitu w internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Autentika odświeży wizerunek marek Zdrovitu w internecie

Pięć marek produktowych i dwa serwisy korporacyjne Zdrovitu zyskają nowy wygląd, dzięki współpracy spółki Natur Produkt Zdrovit z agencją interaktywną Autentika.

Pierwsze realizacje ujrzały już światło dzienne. Kolejne kreacje online, oparte na strategii komunikacji zewnętrznej spółki i poszczególnych strategiach produktowych, są na etapie zaawansowanych prac.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od kilku dni w internecie dostępny jest odświeżony serwis Skrzypovity. Twarzą kampanii promocyjnej w TV  była Anna Korcz. Spośród innych produktów na uwagę zasługuje również reklamowany obecnie w mediach Granatapfel  - seria pielęgnacyjnych kosmetyków dla kobiet. Do końca roku Autentika stworzy kolejne serwisy poświęcone m.in. największej gamie produktów magnezowych w Polsce.

Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o. to jeden z liderów na rynku suplementów diety w Polsce i w Europie. Ambicją koncernu jest stałe umacnianie wizerunku Zdrovitu jako marki najwyższej jakości, czego dowodem jest m.in. przyznanie godła „Teraz Polska” dla serii jej produktów. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij