Małkiewicz za Piturę – nowy dyrektor kreatywny w Lemon Sky JWT

Po pięciu latach pracy jako Creative Director i Executive Creative Director, Mariusz Pitura żegna się z agencją. Jego stanowisko zajmie Piotr Małkiewicz.
O autorze
1 min czytania 2015-02-19

Piotr Małkiewicz jako Creative Director pracuje w Lemon Sky JWT od września 2014 roku, a obecnie awansuje na stanowisko Executive Creative Directora całej agencji. Ma za sobą piętnastoletnie doświadczenie w reklamie. Przedtem Creative Director w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej Małkiewicz przeszedł całą ścieżkę awansu od Art Directora do Creative Directora w agencji sieciowej Havas Worldwide Warsaw (wcześniej Euro RSCG 4D). Ma na swoim koncie wiele nagród, m.in. Golden Arrow, Bumerang czy Kreaturę. Był jurorem w konkursie KTR. Otrzymał też nominację w ostatniej edycji konkursu Just Creatives Eurobest. 

Pod rządami odchodzącego ze stanowiska Pitury, do portfolio JWT Warszawa (przed połączeniem z Lemon Sky) dołączyli tacy klienci, jak IKEA, Nestle Confectionery, Carlsberg czy GSK, a agencja zdobyła kilkanaście nagród i wyróżnień na wielu festiwalach (m.in. Effie, KTR, Epica, Cannes Lions). Sam Pitura był wielokrotnie wybierany jurorem (m.in. JWT Global Creative Council, Eurobest, New York Festivals, Golden Drum, KTR). W 2014 miesięcznik Press uznał go za jedną z 25 najważniejszych postaci polskiej reklamy po ’89 roku. Dalsze plany zawodowe Mariusza Pitury nie są jeszcze znane.