TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Małkiewicz za Piturę – nowy dyrektor kreatywny w Lemon Sky JWT

Po pięciu latach pracy jako Creative Director i Executive Creative Director, Mariusz Pitura żegna się z agencją. Jego stanowisko zajmie Piotr Małkiewicz.
O autorze
1 min czytania 2015-02-19

Piotr Małkiewicz jako Creative Director pracuje w Lemon Sky JWT od września 2014 roku, a obecnie awansuje na stanowisko Executive Creative Directora całej agencji. Ma za sobą piętnastoletnie doświadczenie w reklamie. Przedtem Creative Director w agencji Kropka Bordo, której był również współzałożycielem. Wcześniej Małkiewicz przeszedł całą ścieżkę awansu od Art Directora do Creative Directora w agencji sieciowej Havas Worldwide Warsaw (wcześniej Euro RSCG 4D). Ma na swoim koncie wiele nagród, m.in. Golden Arrow, Bumerang czy Kreaturę. Był jurorem w konkursie KTR. Otrzymał też nominację w ostatniej edycji konkursu Just Creatives Eurobest. 

Pod rządami odchodzącego ze stanowiska Pitury, do portfolio JWT Warszawa (przed połączeniem z Lemon Sky) dołączyli tacy klienci, jak IKEA, Nestle Confectionery, Carlsberg czy GSK, a agencja zdobyła kilkanaście nagród i wyróżnień na wielu festiwalach (m.in. Effie, KTR, Epica, Cannes Lions). Sam Pitura był wielokrotnie wybierany jurorem (m.in. JWT Global Creative Council, Eurobest, New York Festivals, Golden Drum, KTR). W 2014 miesięcznik Press uznał go za jedną z 25 najważniejszych postaci polskiej reklamy po ’89 roku. Dalsze plany zawodowe Mariusza Pitury nie są jeszcze znane.