Golden Drum 2012: Grand Prix, 3 razy złoto i 13 razy srebro dla polskich agencji

Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Golden Drum 2012: Grand Prix, 3 razy złoto i 13 razy srebro dla polskich agencji

Od 2 do 5 października w Portorożu w Słowenii odbywał się 19. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum. Wśród laureatów znalazło się 6 agencji z Polski: DDB, Havas Worldwide (dawniej Euro RSCG Warsaw), Leo Burnett, Grey Worldwide, Young & Rubicam i Hypermedia Isobar.

W konkursie mogą brać udział osoby i firmy z 37 krajów z Europy Środkowej i Wschodniej. Zgłoszono 1438 prac, w tym 141 z Polski. Nagrody specjalne otrzymały agencje: Look At Media (Tartini Award i Golden Rose), Leo Burnett (Golden Net) i The Village (Brand Grand Prix).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Laureaci nagród Grand Prix

  • w kategoriach Film i Events izraelska agencja BAUMANN BER RIVNAY SAATCHI & SAATCHI za "Blood relations"

  • w kategorii Press Memac Ogilvy z Libanu za kampanię "Democratic leaders" przygotowaną dla Reporterów Bez Granic

  • w kategorii Outdoor TBWA Istambuł za projekt “Artful construction vehicles”

  • w kategorii Direct communication Good Media z Kazachstanu za “"Fisherman" rubber boots"

  • w kategorii Design of Brand&Corporate Identity TWBA z Istanbułu za "The stationery" 

  • w kategorii Digital BV MCCANN ERICKSON z Rumunii za projekt “Romanians are smart”

  • w kategoriach Mobile, Digital campaigns, Mobile campaigns i Innovative campaigns agencja Look At Media z Moskwy za "Parking douche"

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij