W konkursie mogą brać udział osoby i firmy z 37 krajów z Europy Środkowej i Wschodniej. Zgłoszono 1438 prac, w tym 141 z Polski. Nagrody specjalne otrzymały agencje: Look At Media (Tartini Award i Golden Rose), Leo Burnett (Golden Net) i The Village (Brand Grand Prix).
Laureaci nagród Grand Prix
- w kategoriach Film i Events izraelska agencja BAUMANN BER RIVNAY SAATCHI & SAATCHI za "Blood relations"
- w kategorii Press Memac Ogilvy z Libanu za kampanię "Democratic leaders" przygotowaną dla Reporterów Bez Granic
- w kategorii Outdoor TBWA Istambuł za projekt “Artful construction vehicles”
- w kategorii Direct communication Good Media z Kazachstanu za “"Fisherman" rubber boots"
- w kategorii Design of Brand&Corporate Identity TWBA z Istanbułu za "The stationery"
- w kategorii Digital BV MCCANN ERICKSON z Rumunii za projekt “Romanians are smart”
- w kategoriach Mobile, Digital campaigns, Mobile campaigns i Innovative campaigns agencja Look At Media z Moskwy za "Parking douche"
- w kategorii New or Innovative DDB z Budapesztu za "Cheer from your heart".