Golden Drum 2012: Grand Prix, 3 razy złoto i 13 razy srebro dla polskich agencji

Golden Drum 2012: Grand Prix, 3 razy złoto i 13 razy srebro dla polskich agencji

Od 2 do 5 października w Portorożu w Słowenii odbywał się 19. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum. Wśród laureatów znalazło się 6 agencji z Polski: DDB, Havas Worldwide (dawniej Euro RSCG Warsaw), Leo Burnett, Grey Worldwide, Young & Rubicam i Hypermedia Isobar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • w kategorii Direct campaigns DDB Warszawa za “Hamburger Timetable” 

  • w kategorii Public relations Leo Burnett z Bejrutu za pracę "A Bet for a National Conscience".

 

Laureaci z Polski

DDB Warszawa Grand Prix i Złoty Bęben w kategorii Direct campaigns, dwa Złote Bębny w kategoriach Outdoor i New or innovative za projekt “Hamburger Timetable”: 

oraz Srebrny Bęben w kategorii Radio za spot “Alarm Clocks” zrealizowany również dla McDonald's Polska.

Leo Burnett cztery Srebrne Bębny:

  • w kategoriach Digital i Mobile za akcję “Jeep In”:

  • w kategorii Design of Brand & Corporate Identity za “Calendars Of Empathy” dla Amnesty International: 

  • oraz w kategorii New or innovative za projekt “Captcha” także dla Amnesty Internationa

Havas Worldwide Warsaw (dawniej Euro RSCG Warsaw) dwa Srebrne Bębny w kategoriach Outdoor i New or innovative za kampanię “Blouse” dla marki Woolite: 

Grey Worldwide Warszawa Srebrny Bęben w kategorii Design of Brand & Corporate Identity za “Set for adults”: 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij