- w kategorii Direct campaigns DDB Warszawa za “Hamburger Timetable”
- w kategorii Public relations Leo Burnett z Bejrutu za pracę "A Bet for a National Conscience".
Laureaci z Polski
DDB Warszawa Grand Prix i Złoty Bęben w kategorii Direct campaigns, dwa Złote Bębny w kategoriach Outdoor i New or innovative za projekt “Hamburger Timetable”:
oraz Srebrny Bęben w kategorii Radio za spot “Alarm Clocks” zrealizowany również dla McDonald's Polska.
Leo Burnett cztery Srebrne Bębny:
- w kategoriach Digital i Mobile za akcję “Jeep In”:
- w kategorii Design of Brand & Corporate Identity za “Calendars Of Empathy” dla Amnesty International:
- oraz w kategorii New or innovative za projekt “Captcha” także dla Amnesty Internationa
Havas Worldwide Warsaw (dawniej Euro RSCG Warsaw) dwa Srebrne Bębny w kategoriach Outdoor i New or innovative za kampanię “Blouse” dla marki Woolite:
Grey Worldwide Warszawa Srebrny Bęben w kategorii Design of Brand & Corporate Identity za “Set for adults”: