Hypermedia Isobar - dwa Srebrne Bębny w kategoriach Innovative Campaign oraz Events za projekt ‘’Touch the sound’’, który podczas eventu Polskiego Radia na Pikniku Naukowym z pomocą innowacyjnej technologii druku 3D pozwolił stworzyć i dotknąć 24 najbardziej rozpoznawalne dźwięki w historii XX wieku, m.in.:. ogłoszenie II wojny światowej, wybór Jana Pawła II na papieża, ostatnie kazanie ks. Popiełuszki czy niezapomniane popisy komentatorskie Tomasza Zimocha i lapsusy językowe polityków. Wydrukowane fale dźwiękowe zostały wyeksponowane w gablotach. Każdy mógł ich dotknąć lub odsłuchać oraz poznać ich historię skanując QR kod, przekierowujący na specjalny microsite na portalu Polskiego Radia. Dźwiękowa kampania online zanotowała ponad milion wyświetleń i osiągnęła CTR na poziomie 0,048%.
Young & Rubicam Poland – trzy Srebrne Bębny:
- w kategorii Public Relations za zrealizowany podczas Euro 2012 projekt "Doping TV", który polegał na zmotywowaniu polskich reprezentantów przebywających w warszawskim hotelu Hyatt poprzez utworzenie specjalnego hotelowego kanału telewizyjnego. Przez całą dobę emitowano w nim nagrania kibiców wspierających naszą drużynę.
- w kategorii Integrated communication campaigns za projekt „Readbook”, przygotowany dla sieci empik, z okazji światowego Dnia Książki. W jego ramach utworzono stronę zawierającą krótkie i intrygujące streszczenia wybranych książek, które można było wkleić jako status na Facebooku.
- i w kategorii Events za projekt przygotowany dla Amnesty International Poland.
W dodatkowym konkursie Piran Portorose Poster Award Małgorzata Pietralik z Scholz & Friends zajęła drugie miejsce za pracę "Guru", a Małgorzata Nierodzińska z Leo Burnett – trzecie.
Ewa Cymer z Netizens Peppermint, występując w drużynie wraz z czterema specjalistami od kreacji z innych krajów zdobyła Boss Drum Award.
Nominowani w kategorii Multi Channel
PUBLICIS w kategorii Integrated communication campaigns za kampanię “Words Hurt For A Lifetime” zrealizowaną dla Fundacji Dzieci Niczyje
PZL otrzymało dwie nominacje w kategorii Public Relations i Innovative Campaigns za kampanię społeczną “Autism deceives the senses” z udziałem Bartłomieja Topy, który w jej ramach w miejscach publicznych zachowywał się jak osoba z objawami autyzmu. Tematem, nie znając kontekstu, szybko zainteresowały się brukowce, pisząc o dziwnym zachowaniu aktora. Dopiero później ujawniono, że gazety dały się wciągnąć w kampanię na rzecz osób z autyzmem.
Leo Burnett - nominacja w kategorii Events za kampanię "U-codes" przygotowaną dla Heineken Open'er Festival
W roku 2011 polskie agencje zdobyły osiem Złotych Bębnów, po cztery Grand Prix i Srebrne Bębny oraz Złoty Zegarek.