TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jerome Boateng ambasadorem marek Harman

Mistrz Pucharu Świata, znany i ceniony piłkarz Jerome Boateng został właśnie Międzynarodowym Ambasadorem Marki JBL® oraz pozostałych marek audio należących do koncernu Harman. Zawodnik będzie uczestniczył w międzynarodowych działaniach marketingowych oraz tych zwiększających świadomość marki.
O autorze
1 min czytania 2015-02-25

Zaczynając od 2015 roku, w portfolio produktów audio marek należących do Harmana oraz w reklamach produktów JBL Jerome Boateng będzie wielokrotnie powracającą osobistością.

Jerome Boateng wchodzi w skład niemieckiej reprezentacji od 2010 roku i znalazł się w podstawowym składzie drużyny, która wygrała Mistrzostwa Świata 2014. Jako silny, opanowany zawodnik, który jest wszechstronnym obrońcą na boisku, Boateng jest uosobieniem staranności i zaangażowania koncernu Harman w kwestie jakości dźwięku i odsłuchu audio.

– Kariera Jerome’a oddaje istotę marek należących do Harmana na wiele sposobów. To pewnie grający na światowej scenie piłkarz, lider i ostry zawodnik na boisku. Dokładnie to samo robimy w dziedzinie audio i najnowszych technologii, zawsze dążąc do najlepszych konstrukcji i designu. – mówi Ralph Santana, Chief Marketing Officer w firmie Harman. – Istnieje bardzo silny związek między sportem a muzyką, który prowadzi do kulturalnych odniesień, jednego z naszych głównych celów marki. Status Jerome’a jako mistrza, wzoru, ikony i fana muzyki jest autentyczny. Jesteśmy podekscytowani planem wspólnego rozwoju współpracy, która połączy tych, którzy kochają sport i muzykę – kontynuuje.

– Muzyka jest dla mnie bardzo ważna i ma wielki wpływ na moje przygotowanie fizyczne i psychiczna, bym mógł dobrze grać na boisku – mówi Jarome Boateng. – Muzyka mnie motywuje, kiedy daję z siebie wszystko na treningach. Pomaga mi się skupić przed meczem. Produkty Harman dostarczają świetne brzmienie i doskonale współgrają z moim stylem życia, więc z przyjemnością wspieram działania koncernu, który inspiruje innych muzyką w jej najlepszym wydaniu – kontynuuje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Boateng dołączył do imponującego grona światowych osobistości będących ambasadorami marek należących do koncernu Harman. Wśród nich do tej pory znaleźli się między innymi zespoły rockowe, zdobywcy nagród Grammy Maroon 5 oraz Linkin Park, światowej klasy muzyk, producent i artysta Quincy Jones, hinduski kompozytor filmowy, producent nagraniowy, muzyk, piosenkarz i filantrop AR Rahman, a także międzynarodowej klasy pianista i wysłannik pokoju ONZ Lang Lang.

– Jerome jest dziś jedną z najpopularniejszych gwiazd sportu w Europie i wzbudza wiele emocji gdziekolwiek się nie pojawi – mówi Michael Mauser, President of Harman Lifestyke Division. – Nasza współpraca z Jerome ostatnimi laty to niezwykły sukces. To zwłaszcza wzrost rozpoznawalności i widoczności marki JBL oraz wzmożenie ruchu u naszych największych partnerów detalicznych. To połączenie doskonałego audio oraz tego co najlepsze w footballu dla kibiców we wszystkich krajach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się