3 Edycja Smart Raport już jest

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
3 Edycja Smart Raport  już jest

Jakie marki i modele smartfonów są najczęściej komentowane w Internecie? Jakie zalety, a jakie wady telefonów najczęściej wymieniają internauci? Za nami premiera trzeciej edycji Smart Raportu.

Smart Raport jest badaniem opinii internautów na temat wybranych marek i modeli smartfonów. Raport swtorzony przez Moon Media, we współpracy z Brand24 oraz IQS, obejmuje ostatni kwartał 2014 roku. Analizuje on najpopularniejsze modele telefonów, wybrane na podstawie polskojęzycznych wpisów w Internecie z ponad 245 925 wątków. Jako podstawę badania wyselekcjonowano 1997 opinii. Wpisy brane pod uwagę pochodziły m.in. z Facebooka, blogów i mikroblogów, for internetowych oraz serwisów informacyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwszy raz w raporcie wprowadzono podział telefonów na dwie kategorie:

  • Ekstraklasa - topowe modele
  • Pierwsza liga - pozostałe popularne modele

Wyborem modeli do poszczególnej kategorii zajęli się eksperci z Android Magazine, AntyApps, AntyWeb, BezLagów, Brand24, DobreProgramy, Recenzator oraz Tabletowo.

Z raportu wynika, że opinie na temat smartfonów najczęściej pojawiają się na forach interentowych, facebooku oraz mikroblogach. Z kolei najchętniej komentowanymi markami i modelami, co więcej, najczęściej pozytywnie, są HTC One M8, LG Nexus 5 oraz Sony Xperia Z3. 

Smart Raport można pobrać na tej stronie.

Nowy Marketing jest patronem medialnym raportu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij