Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Kosiorek wzmacnia dział SEO w K2 Search

Marta Kosiorek dołączyła do zespołu K2 Search na stanowisko Junior SEO Specialist. Wcześniej pracowała w Ad-Media.pl.
O autorze
0 min czytania 2015-03-03

Marta Kosiorek w K2 Search odpowiedzialna jest za działania SEO, w tym pozyskiwanie linków, optymalizacje, audyty oraz raporty z podejmowanych działań dla stałych klientów Agencji.

Wcześniej, przez kilka lat, pracowała w firmie Ad-Media.pl w dziale SEO, gdzie w ostatnim czasie odpowiedzialna była za pozycjonowanie stron, tworzenie strategii linkowania oraz przygotowywanie pogłębionych raportów z działań. Jest absolwentką Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego w Warszawie o wydziale marketingu.

Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 18 specjalistów. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Konsalnet, Nutricia, PLAY, PZU, Sanofi, L’Oreal.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj