Marta Kosiorek wzmacnia dział SEO w K2 Search

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Kosiorek wzmacnia dział SEO w K2 Search

Marta Kosiorek dołączyła do zespołu K2 Search na stanowisko Junior SEO Specialist. Wcześniej pracowała w Ad-Media.pl.

Marta Kosiorek w K2 Search odpowiedzialna jest za działania SEO, w tym pozyskiwanie linków, optymalizacje, audyty oraz raporty z podejmowanych działań dla stałych klientów Agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wcześniej, przez kilka lat, pracowała w firmie Ad-Media.pl w dziale SEO, gdzie w ostatnim czasie odpowiedzialna była za pozycjonowanie stron, tworzenie strategii linkowania oraz przygotowywanie pogłębionych raportów z działań. Jest absolwentką Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego w Warszawie o wydziale marketingu.

Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 18 specjalistów. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Konsalnet, Nutricia, PLAY, PZU, Sanofi, L’Oreal.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij