Marta Kosiorek w K2 Search odpowiedzialna jest za działania SEO, w tym pozyskiwanie linków, optymalizacje, audyty oraz raporty z podejmowanych działań dla stałych klientów Agencji.
Wcześniej, przez kilka lat, pracowała w firmie Ad-Media.pl w dziale SEO, gdzie w ostatnim czasie odpowiedzialna była za pozycjonowanie stron, tworzenie strategii linkowania oraz przygotowywanie pogłębionych raportów z działań. Jest absolwentką Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego w Warszawie o wydziale marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 18 specjalistów. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Konsalnet, Nutricia, PLAY, PZU, Sanofi, L’Oreal.