Żeby pobrać raport w pliku PDF, kliknij w poniższy link.
Raport dostępny jest bezpłatnie.
Pobierz raport GIT 2012
Co w raporcie?
BADANIE
- Game Industry Trends 2012 - badanie przeprowadzanie przez research.NK na zlecenie NoNoobs
RYNEK SPRZĘTU DLA GRACZY
- Rynek sprzętu dla graczy - Dawid Grzyb
PŁATNOŚCI W GRACH
- Płatności w grach - Krzysztof Woźniak
GRY I GRYWALIZACJA W MARKETINGU
- Gry i mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Adam Semik
- Rozwój advergames i gier w marketingu - Jacek Jankowski
- Gryfikacja modny termin nadużywany przez marketerów - Sebastian Starzyński
- In-game-ads czyli reklama w grach - Radosław Szczęsny
- On, ona i off o synergii działań on- i off-line w kampanich z elementami grywalizacji - Łukasz Ludkowski
- Gry: nowy wspaniały świat - Anna Godek-Biniasz
FELIETONY
- Skuteczny game design - Krzysztof Gonciarz
- W poszukiwaniu stanu flow - Jagoda Gandziarowska-Ziołecka, Joanna Średnicka
- Gamification: na zdrowie, dla społeczeństwa i lepszej pracy - Marcin Niewęgłowski
- Gamifikacja w zarządzaniu zespołami - Maciej Szcześnik
- O co chodzi z tymi badge'ami? - Kacper Szczepanowski
- Zmierzch żywych graczy, czyli czemu osiągamy 83. poziom w Farmville - Artur Roguski
- Marketingowa gra - Jakub Prószyński
PRZYKŁADY I PROGNOZY
- Gry i grywalizacja w marketingu – przykłady z Polski
- Grywalizacja w Polsce – prognozy