NuOrder pracuje dla Oscillococcinum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder pracuje dla Oscillococcinum

NuOrder prowadzi kampanię interaktywną marki Oscillococcinum należącej do koncernu farmaceutycznego Boiron.

Koncern Boiron zdecydował się powierzyć NuOrder budżet reklamowy na kompleksowe działania interaktywne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Przedstawiona przez NuOrder propozycja jest odzwierciedleniem naszego sposobu podejścia do nowego typu komunikacji z Klientem – mówi Grzegorz Jóźwicki, Senior Product Manager / Digital Manager z koncernu farmaceutycznego Boiron.

Agencja NuOrder będzie odpowiedzialna za konsulting, konstrukcję i realizację strategii, a także przeprowadzenie kompleksowej kampanii w Internecie.

W ramach kampanii NuOrder zaplanował działania m.in. w: Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), Facebook Ads, InStream wideo, TVN Player VOD. Zajmie się również remarketingiem. Do zadań agencji będą należały również: budowa strony www dla Oscillococcinum, zaprojektowanie i stworzenie nośników kampanii, w tym rich media i wideo.

Boiron to kolejny klient farmaceutyczny NuOrder. Dotychczas agencja obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij