AIA ze 100 mln streamów wideo miesięcznie i nowym dyrektorem programowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AIA ze 100 mln streamów wideo miesięcznie i nowym dyrektorem programowym

AIA, sieć partnerska skupiająca największą liczbę polskich youtuberów, zanotowała zarówno w styczniu, jak i lutym br. rekordowo po 100 mln streamów wideo* na YouTube. Sieć planuje nowe projekty oraz poszerza zespół – od marca stanowisko dyrektora programowego objął Łukasz Skalik.

– Nasza strategia przynosi efekty. Z miesiąca na miesiąc nasi partnerzy uzyskują coraz lepsze wyniki i zyskują na popularności – m.in. Gimper zdobył pierwsze miejsce w rankingu na najbardziej lubianego twórcę na YouTube**, a Izak zanotował najbardziej dynamiczny przyrost subskrypcji w Polsce*** – mówi Łukasz Grzejek, szef AIA.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do AIA dołączył Łukasz Skalik, który od marca br. odpowiada za rozwój sieci od strony kreacji oraz pracę zespołu koordynatorów ds. kontaktów z partnerami. Dodatkowo zajmie się prowadzeniem istniejących oraz wprowadzaniem nowych formatów na YouTube.

– Jednym z naszych kluczowych celów jest produkcja wideo we współpracy z twórcami należącymi do AIA oraz nowo odkrytymi talentami. Aktywnie pomagamy im, pełniąc funkcję inkubatora i udzielając wparcia technicznego – wyjaśnia Łukasz Skalik.

Skalik rozpoczął karierę w mediach ponad 10 lat temu. Zaczynał w TVP jako producent i reżyser programu młodzieżowego „Strefa Zrzutu”. Następnie tworzył i koordynował Interia.tv, a od 2007 roku – WP.TV. Był też pomysłodawcą platformy ToSieWytnie.pl. Ukończył stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Należąca do Agory sieć AIA to czołowy w Polsce przedstawiciel nowej, dynamicznie rozwijającej się kategorii graczy w branży wideo, którzy działają na pograniczu internetu oraz telewizji nielinearnej.

 

* źródło: YouTube Analytics, styczeń-luty, 2015
** źródło: Sotrender, styczeń 2015
*** źródło: YouTube Analytics, luty 2015

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij