Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dentsu Innovation Camp – grupa Dentsu Aegis Network Polska zaprasza studentów na warsztaty i płatne staże

Dentsu Aegis Network Polska, do której należą agencje Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar, iProspect, Posterscope i Hypermedia – linked by Isobar oraz domów mediowych Carat Polska i Vizeum Poland, a także Amplifi i Amnet rozpoczyna dedykowany studentom projekt stażowy – Dentsu Innovation Camp
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Kierowany do studentów zainteresowanych karierą w branży reklamowej program składa się z dwóch części: warsztatów oraz programu stażowego. Podczas zaplanowanych na kwiecień i maj warsztatów, studenci i absolwenci będą mieli możliwość poznać zakres działań wybranych spółek wchodzących w skład grupy. Prowadzone przez specjalistów pracujących w grupie Dentsu warsztaty będą obejmować następujący zakres tematyczny:

  • Performance marketing: „Digital Performence” , Magdalena Mulenga, iProspect
  • Strategia: „Marka w nowych mediach. Z czym to się je”, Paweł Kuczma, Isobar Polska
  • Social media: „Obecność marek w mediach społecznościowych”, Marta Szczepańska i Karolina Wolska, Isobar Polska SMBU
  • IT: „ORM dla nowoczesnych CMS”, Rafał Sobczuk i Adam Góral, Hypermedia – linked by Isobar
  • Media planning&buying: „Ekosystem komunikacyjny, czyli przyszłość planowania mediów”, Krzysztof Kuligowski i Krzysztof Mocek , Carat Polska

Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się ze specyfiką pracy w wybranej branży, a także wykonać oceniane przez specjalistów zadania. Osoby zainteresowane odbyciem staży otrzymają zadania rekrutacyjne i zostaną zaproszone do procesu rekrutacji na trwające 3 lub 6 miesięcy płatne staże.

– Dentsu Innovation Camp ma umożliwić zdobycie pierwszych doświadczeń na rynku pracy studentom i młodym absolwentom, którzy chcą na co dzień obcować z nowoczesnymi technologiami, i w sposób kreatywny wpływać na przyszłość mediów i reklamy. Szukamy osób ambitnych, innowacyjnych, elastycznych, lubiących pracę w grupie i odpowiedzialnych. Oferujemy pracę w niezwykłym miejscu, którego wyróżnikiem jest praca na styku kreacji, mediów, technologii i data science – mówi Agata Kaczmarska, HR Director Dentsu Aegis Network Polska.

Szczegóły dotyczące programu, a także formularz aplikacyjny znajdują się pod linkiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Termin aplikacji na warsztaty upływa we wtorek 31 marca 2015 r. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się