Celem kampanii jest dotarcie z przekazem reklamowym do osób, które mogą podarować 1% podatku na rzecz działania fundacji.
Spot będzie emitowany na You Tube, w serwisach Gazety.pl, kinie Muranów oraz na Facebooku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania będzie wspierana działaniami w prasie m.in. w tygodniku Nesweek oraz radiu.
Za kreację oraz realizację spotu odpowiada studio produkcyjne Artcore. Spot został wyprodukowany charytatywnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing