Change dla dzieci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change dla dzieci

Wybudowanie nowego Domu Dziecka w Radymnie to cel, który postawiła sobie „Nasza Fundacja”. Agencja Change zrealizowała spoty reklamowe, dzięki którym inwestycja zbliży się do finału.

Bezpośrednim zadaniem spotów jest przekonanie podatników do przekazania 1 procenta podatku na rzecz „Naszej Fundacji”, która powstała w 2012 roku, aby opiekować się wychowankami Domu Dziecka w Jarosławiu. Wkrótce fundacja zamierza przeprowadzić dzieci do długo wyczekiwanego nowoczesnego obiektu. O tym, że warto zainwestować swój 1 procent podatku w dokończenie budowy przestronnego i odpowiednio wyposażonego domu, w którym dzieciństwo będzie na pewno bardziej słoneczne, a start w dorosłość dużo łatwiejszy, przekonują w nietypowy sposób aktorzy - Sonia Bohosiewicz i Borys Szyc.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy dom przybiera wymarzony przez dzieci kształt na działce w Radymnie, w Powiecie Jarosławskim. Obecnie jest na etapie prac wykończeniowych, o których w lekki i dowcipny sposób opowiadają historie z Borysem Szycem w roli „specjalisty”.

Kampania  została zaplanowana przy udziale stacji TVN. Koncepcję kreatywną przygotowała i zrealizowała agencja Change. Za produkcję odpowiadało studio filmowe Play Production, a postprodukcją zajęło się studio Rio De Post . 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij