Bezpośrednim zadaniem spotów jest przekonanie podatników do przekazania 1 procenta podatku na rzecz „Naszej Fundacji”, która powstała w 2012 roku, aby opiekować się wychowankami Domu Dziecka w Jarosławiu. Wkrótce fundacja zamierza przeprowadzić dzieci do długo wyczekiwanego nowoczesnego obiektu. O tym, że warto zainwestować swój 1 procent podatku w dokończenie budowy przestronnego i odpowiednio wyposażonego domu, w którym dzieciństwo będzie na pewno bardziej słoneczne, a start w dorosłość dużo łatwiejszy, przekonują w nietypowy sposób aktorzy – Sonia Bohosiewicz i Borys Szyc.
Nowy dom przybiera wymarzony przez dzieci kształt na działce w Radymnie, w Powiecie Jarosławskim. Obecnie jest na etapie prac wykończeniowych, o których w lekki i dowcipny sposób opowiadają historie z Borysem Szycem w roli „specjalisty”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania została zaplanowana przy udziale stacji TVN. Koncepcję kreatywną przygotowała i zrealizowała agencja Change. Za produkcję odpowiadało studio filmowe Play Production, a postprodukcją zajęło się studio Rio De Post .
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024