Współpraca z Deutsche Bankiem jest efektem wygranego przetargu i rozpocznie się w kwietniu. Jej zakres obejmuje kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu kampanii internetowych, w tym realizację kampanii display, SEM, działania efektywnościowe i zakup mediów w modelu AOD.
Performics to specjalistyczny brand ZenithOptimedia Group oferujący kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych i rozwiązań efektywnościowych opartych na zaawansowanej analityce (performance, afiliacja, SEM, SEO). W gronie klientów Performics są m.in. L’Oreal, Reckitt Benckiser, Sanofi, HP i Electrolux.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024