Deutsche Bank nowym klientem Performics

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deutsche Bank nowym klientem Performics

Performics zdobył digitalowy budżet Deutsche Banku i będzie odpowiadał za promocję produktów inwestycyjnych z jego oferty, m.in.: rachunku maklerskiego db Makler i funduszy inwestycyjnych.

Współpraca z Deutsche Bankiem jest efektem wygranego przetargu i rozpocznie się w kwietniu. Jej zakres obejmuje kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu kampanii internetowych, w tym realizację kampanii display, SEM, działania efektywnościowe i zakup mediów w modelu AOD. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Performics to specjalistyczny brand ZenithOptimedia Group oferujący kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych i rozwiązań efektywnościowych opartych na zaawansowanej analityce (performance, afiliacja, SEM, SEO). W gronie klientów Performics są m.in. L’Oreal, Reckitt Benckiser, Sanofi, HP i Electrolux. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij