Offline Marketing w Lemon Sky w rękach Katarzyny Szostakowskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Offline Marketing w Lemon Sky w rękach Katarzyny Szostakowskiej

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko Head of Offline Marketing w Lemon Sky z Grupy ADV. Tym samym agencja umacnia swoje kompetencje w zakresie marketingu zintegrowanego, podkreślając kolejny etap strategicznych zmian w rozwoju agencji.

Szostakowska posiada bogate doświadczenie w zakresie organizacji wszelkiego rodzaju eventów, konferencji - zarówno B2B, jak i B2C – oraz ATL i BTL. Do jej obowiązków będzie należała całościowa realizacja projektów eventowych oraz BTL-owych. Oprócz tego zajmie się kierowaniem zespołem doświadczonych specjalistów. Współpracowała z wieloma markami, wśród których znalazły się m. in.: Microsoft, Orange, Telekomunikacja Polska S.A., HTC czy Compensa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dział Offline Marketingu w Lemon Sky wyróżnia się na tle standardowych agencji oferujących usługi eventowe swoim unikalnym, strategiczno-kreatywnym podejściem do przedsięwzięcia. Każde wydarzenie jest starannie planowane, aby było spójne z komunikacją danej marki. Korzystając z bogatego doświadczenia w obszarze digital, agencja oferuje innowacyjne oraz niekonwencjonalne kampanie outdoorowe z wykorzystaniem najnowszych technologii. Lemon Sky łączy świat online ze światem rzeczywistym. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij