Offline Marketing w Lemon Sky w rękach Katarzyny Szostakowskiej

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko Head of Offline Marketing w Lemon Sky z Grupy ADV. Tym samym agencja umacnia swoje kompetencje w zakresie marketingu zintegrowanego, podkreślając kolejny etap strategicznych zmian w rozwoju agencji.
O autorze
0 min czytania 2012-10-11

Szostakowska posiada bogate doświadczenie w zakresie organizacji wszelkiego rodzaju eventów, konferencji – zarówno B2B, jak i B2C – oraz ATL i BTL. Do jej obowiązków będzie należała całościowa realizacja projektów eventowych oraz BTL-owych. Oprócz tego zajmie się kierowaniem zespołem doświadczonych specjalistów. Współpracowała z wieloma markami, wśród których znalazły się m. in.: Microsoft, Orange, Telekomunikacja Polska S.A., HTC czy Compensa.

Dział Offline Marketingu w Lemon Sky wyróżnia się na tle standardowych agencji oferujących usługi eventowe swoim unikalnym, strategiczno-kreatywnym podejściem do przedsięwzięcia. Każde wydarzenie jest starannie planowane, aby było spójne z komunikacją danej marki. Korzystając z bogatego doświadczenia w obszarze digital, agencja oferuje innowacyjne oraz niekonwencjonalne kampanie outdoorowe z wykorzystaniem najnowszych technologii. Lemon Sky łączy świat online ze światem rzeczywistym.